bridgestone-pierwsze-wyposazenie-aut-francuskich

Aktualności 14.01.2005 Bridgestone - pierwsze wyposażenie aut francuskich

Dwóch czołowych producentów aut Europie, firma Peugeot i Renault, wybrało opony Bridgestone na pierwsze wyposażenie dla nowo wprowadzanych na rynek modeli samochodów.

Bridgestone Turanza ER 300 Ecopia
Bridgestone Turanza ER300.

Kompaktowy komfort

Peugeot wyposaży swój najnowszy model segmentu mini ‘1007’ w opony Bridgestone Turanza ER300 w rozmiarze 185/60 R15 84H. Francuski producent wiąże ogromne nadzieje z wprowadzeniem na rynek tego modelu, planując roczną produkcję na poziomie 180 tysięcy samochodów. Kluczowym elementem, który ma przyciągnąć uwagę klienta w ‘1007’ są unikalne, otwierane elektrycznie drzwi boczne, umożliwiające łatwy dostęp do samochodu nawet w warunkach bardzo ograniczonej przestrzeni parkingowej.

Opony na wyposażenie ‘1007’ będą produkowane w fabryce w Burgos w Hiszpanii. Model ER300 to opona klasy premium stanowiąca połączenie komfortu z doskonałymi właściwościami jezdnymi w różnych warunkach pogodowych.

Komputerowo zaprojektowany wzór bieżnika zapewnia precyzyjne prowadzenie, doskonałe zachowanie w zakrętach oraz stabilność w jeździe na wprost przy dużych prędkościach, podczas gdy absorbująca wstrząsy konstrukcja karkasu zapewnia niezwykle płynną i komfortową jazdę.

ER300 oferuje doskonałe osiągi na mokrej nawierzchni dzięki zastosowaniu krzemionki w mieszance oraz środkowej części bieżnika zaprojektowanej dla zwiększenia przyczepności. Wzór bieżnika wyróżnia doskonałe odprowadzanie wody z obszaru kontaktu opony z nawierzchnią.
 

Bridgestone B 250
Bridgestone B250.

Po pierwsze: bezpieczeństwo

Renault wybrało nowe opony Bridgestone B250 w rozmiarze 165/65 R15 81T jako idealne wyposażenie najnowszego Modusa, auta segmentu MPV. Oparty na płycie podłogowej nowej generacji Clio, pięciodrzwiowy samochód osobowy jest wyższy, dłuższy i szerszy od aktualnie oferowanego super mini – Renault Twingo. Auto będzie produkowane w Valladolid w Hiszpanii w ilości ok. 300 tysięcy sztuk rocznie.

Bezpieczeństwo to główny czynnik, który brany był pod uwagę przez Renault przy projektowaniu Modusa. Nowy model może być wyposażony w sześć poduszek powietrznych, układ ABS oraz system kontroli trakcji. W tym kontekście opony Bridgestone to najbardziej logiczny wybór, ponieważ bezpieczeństwo to główny parametr branym pod uwagę przy projektowaniu B250. Opona wyróżnia się doskonałym hamowaniem na mokrej i suchej nawierzchni przy niezmienionych wynikach oporów toczenia. Wkrótce B250 zostanie wprowadzona do sprzedaży na rynek wtórny.

„Wybór naszych opon przez czołowych europejskich producentów samochodów jest dla nas powodem ogromnej satysfakcji” – twierdzi Didier Schneider, wiceprezes ds. Oryginalnego Wyposażenia w Bridgestone Europe. „Decyzja Peugeot’a o zamontowaniu na pierwsze wyposażenie ‘1007’ Turanzy, najwyższej klasy opony osobowej, potwierdza dążenie producenta do zaspokojenia potrzeb klienta zarówno w zakresie wyglądu samochodu jak i komfortu oraz radości podróżowania. W przypadku Renault Modus B250 z pewnością przyczyni się do wzmocnienia poczucia bezpieczeństwa odczuwanego przez kierowcę i pasażerów w tym najmniejszym wyprodukowanym dotychczas modelu segmentu MPV”.