debica-znowu-w-gronie-najsilniejszych-marek

Aktualności 14.06.2005 Dębica znowu w gronie najsilniejszych marek

Dębica, podobnie jak przed rokiem, znalazła się w czołówce najsilniejszych polskich marek. Według ogłoszonego we wtorek rankingu "Rzeczpospolitej" i firmy konsultingowej Ernst&Young, oceniającego 180 przedsiębiorstw, Dębica jest 2. najbardziej pamiętaną przez konsumentów marką.

Dębica logo

Dębica pokonała w tej kategorii m.in. TVP1, Gazetę Wyborczą czy TP S.A. Wśród pierwszej dziesiątki marek mającej priorytet w świadomości klienta nie ma innych producentów opon, co oznacza silną przewagę konkurencyjną firmy na rynku i duże przywiązanie polskich kierowców do jej produktów. Do tego stopnia duże, że co czwarty ankietowany poleciłby opony Dębicy innej osobie.

"Cieszy nas bardzo wysoka lokata marki Dębica w świadomości klientów i ich zadowolenie z użytkowania naszych wyrobów. Jest to dowód na to, że rezultatem konsekwentnie realizowanej strategii przez Firmę Oponiarską Dębica SA, jest zaspokajanie potrzeb naszych klientów pod względem oferowania im wysokiej jakości opon marki Dębica"- powiedział Zdzisław Chabowski, Prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica SA.

Badania Rzeczpospolitej i Ernst & Young przedstawiają ranking marek pod względem różnych kryteriów. W najważniejszym z nich, dotyczącym wartości marki, Dębica także wypada korzystnie, plasując się na 27. miejscu w klasyfikacji generalnej i również na 27. miejscu w grupie produktów niespożywczych. Historia rankingów na najcenniejsze marki polskie pokazuje wyraźnie silną pozycję Dębicy na rynku krajowym. W ubiegłorocznych badaniach, nie tylko "Rzeczpospolitej", ale i tygodnika "Wprost" oraz organizacji "Superbrands", Dębica należała do czołówki ocenianych marek i przedsiębiorstw.