Aktualności 02.11.2004
Point-S partner - propozycja współpracy
Propozycja współpracy skierowana do firm z branży oponiarskiej które chciałyby podjąć współpracę w zakresie marketingowo - handlowym z naszą korporacją PointS.

Logo Point-S.
W związku z potrzebą dotarcia do szerszego grona klientów na terenie całego kraju POINT-S POLSKA w połowie 2002 roku podjęła działania zmierzające do stworzenia równoległej sieci pojedynczych serwisów. Ideą przyświecającą tworzeniu sieci Point-S partner była chęć optymalizacji i standaryzacji obsługi klienta na terenie Polski z założeniem, iż punkt serwisowy sieci znajduje się nie dalej niż 30 km od siedziby odbiorcy usług (w średnich i dużych miastach od 2 do 10 serwisów sieci – w zależności od lokalnego potencjału rynku).
Do końca lutego 2003 roku, spośród 500 firm zgłaszających chęć udziału w sieci, ok. 300 przystąpiło do organizacji zwanej Point-S partner. Związek pomiędzy POINT-S i Point-S partner opiera się na zasadzie wdrażania wspólnej strategii handlowej i marketingowej, przy czym Point-S partner mający własny znak handlowy korzysta z organizacyjnych i administracyjnych struktur POINT-S POLSKA.
Point-S partner jako partner POINT-S POLSKA zajmuje się handlem tym samym asortymentem motoryzacyjnym, między innymi prywatną marką opon i akumulatorów POINT-S. Docelowo w ramach sieci Point-S partner funkcjonować będzie około 500 punktów serwisowych na terenie całego kraju. Wszystkich zainteresowanych szczegółami współpracy prosimy o kontakt.