procedura-realizacji-zamowienia-w-sklepie-opony-pl

FAQ 2004-04-30 Procedura realizacji zamówienia w sklepie Opony.pl

Poniżej przedstawiamy procedurę która towarzyszy złożonemu w naszym sklepie zamówieniu. Czytaj dalej.

1. Po złożeniu przez Państwa zamówienia otrzymują Państwo automatyczną informację na e-maila wskazanego w zamówieniu o fakcie rejestracji zamówienia w naszym sklepie. Następnie po sprawdzeniu dostępności i skompletowaniu towaru otrzymają Państwo kontakt telefoniczny w celu sprawdzenia poprawności danych wpisanych w formularzu zamówienia i potwierdzenia warunków dostawy itp.

2. W przypadku gdy zamówiony towar jest w danej chwili dostępny po omówieniu szczegółów odbioru przystępujemy do realizacji zamówienia. W skrajnych wypadkach gdy Sprzedawca uzna towar za nietypowy, prosimy klienta o wpłatę zaliczki w wysokości 10% kwoty za opony na nasze konto. W tytule prosimy podać nr zamówienia.

3. O opoźnieniach w dostawie towaru wynikających z przyczyn niezależnych od nas będziemy Państwa w jak najkrótszym czasie informować. W skrajnych wypadkach z powodu zdarzeń losowych wynikających z przyczyn od nas niezależnych zamówiony wcześniej towar nie zostanie dostarczony. W związku z tym po terminie 30 dni od daty przyjecia zamówienia do realizacji zamówienie uznaje się za nieaktualne w przypadku braku jego realizacji.

4. Podczas rozmowy telefonicznej moga Państwo zmienić adres wysyłki, rodzaj opon, termin dostawy itp.

5. Z powodu bardzo częstych zmian w zakresie dostępności towarów oraz złożoności stanów magazynowych (szczególnie opon) prosimy o złożenie zamówienia na formularzu sklepu www.opony.pl abyśmy mogli dokładnie sprawdzić dostepność zamówionego towaru. Po sprawdzeniu dostepności w możliwie krótkim czasie oddzwonimy do Państwa informując o możiwościach realizacji zamówienia.

6. Oferta towarów przedstawiona na witrynie www.opony.pl nie odzwierciedla stanów magazynowych. Ceny towarów nie są ofertą handlową w rozumieniu prawa. Do momentu potwierdzenia zamówienia zarówno Klient jaki i Sprzedawca moze zrezygnować z transakacji handlowej nie podając przyczyny rezygnacji.

7.W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt: 052 341 88 20.

Życzymy udanych zakupów!