Barum Brillantis

Barum Brillantis

3,2
Brak produktu w ofercie
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców (33 opinie)
3,2 1112000

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

33 zebranych opinii 15% użytkowników poleca tę oponę 3,2 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
3,0 111000 Średnia rapto25, 2011-01-23

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 2,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
opona dobra na suchym asfalcie ale nieco za głośna natomiast na mokrym wypada bardzo słabo poślizg przy ruszaniu nawet delikatnym gwarantowany przy większych opadach noga z gazu słabe hamowanie na mokrym 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,1 1111000 Średnia mirekc, 2010-04-07

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona dobra w pierwszych dwu sezonach, z wiekiem bardzo szybko traci właściwości pomimo wystarczającej wysokości bieżnika. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,3 1111300 Dobra! Tomasz Pławecki, 2009-10-07

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 2,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
całkiem fajna opona dobrze sie na niej jeździ 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,0 111000 Średnia Jarek Trz, 2009-04-04

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
opona bardzo miękka, nie przewidywalna, potrafi się zachować nerwowo podczas szybkiego pokonywania zakrętu, ścieralność bardzo kiepska, opona jako nowa klasę lepsza od polskiego odpowiednika Dębicy bo i miałem okazje na takich też jeździć, lecz podkreślam na początku użytkowania. Opona dobra do samochodów małych typu CC i SC, dla osób preferujących raczej spokojny styl jazdy. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,9 1190000 Słaba PAWEŁ, 2009-01-07

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 1,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Chcesz rozwalić auto z twojej winy to kup.Po 1 roku ,stały się tak nieprzewidywalne na mokrym że każde hamowanie,to serce w gardle.Szkoda kasy,myślałem że są coś więcej warte; OGÓLNIE SZAJS,NADAJĄ SIĘ DO TACZKI 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,4 1114000 Średnia ppp, 2008-11-20

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
Bieżnik bardzo szybko znika (po niecałych 40 tys. km. doszedł do punktów kontrolnych). Opona kiepska na mokrej nawierzchni. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,6 1116000 Średnia mborsuk, 2008-11-17

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 2,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona na suchej jak i mokrej nawierzchni dosc dobra, natomiast scieralnosc katastrofa juz po 15000 km polowy bieznika nie bylo, jak je zdejmowalem to juz mialy minimum albo i mniej milimetrow 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,0 111000 Średnia Radzixon, 2008-08-31

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 2,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Chciałbym wszystkich przestrzec przed zakupem tych opon dlatego, mimo że rzadko to robie, wystawiam opinie. Bardzo niebezpieczne opony na mokrej nawierzchni, szybko powstają jajka na bieżniku, tak że opony nie da się wyważyć, strasznie głośne. Jajka na oponie tworzą się nie dłużej niż po roku użytkowania więc nawet nie zdąży zużyć się bieżnika. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,5 1150000 Słaba KK, 2008-04-07

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Te opony to jakaś pomyłka, na suchej powierzchni jeszcze do przeżycia, na mokrej jak na lodzie - droga hamowania nie do zaakceptowania, hałas okropny - NIE WARTO, nie polecam 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,6 1116000 Średnia Grze¶, 2008-02-23

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Dobra przyczepność na suchej nawierzchni. Fatalnie na mokrej. Ogólnie ze względów bezpieczeństwa nie polecam. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Brak produktu w ofercie
  • Typ: opona letnia.

    Przeznaczenie: samochody osobowe.

    Rozmiary: 13-15''

    - Zastosowanie płaskiego konturu opasania Barum Belt System zmniejsza nierównomierne zużycie bieżnika, zapewniając dłuższą żywotność opony - Rowki wzdłużne oraz nacięcia poprzeczne , zapewniają idealne odprowadzanie wody, zmniejszając tym samym ryzyko aquaplaningu - Liczne krawędzie klocków bieżnika oraz ich duża sztywność zwiększają precyzje przenoszenia mocy na nawierzchnię, nawet na mokrej drodze, zarówno podczas przyśpieszania jak i hamowania