Bridgestone Dueler Sport 255/55 R19 111 H

5,3
Wysyłka Gratis
Dostawa 4-5 dni roboczych
Dueler Sport
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
111 (do 1090 kg)
Indeks prędkości:
H (do 210km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (1 opinia)
5,3 1111120
822 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

1 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 5,3 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,3 1111120 Bardzo dobra! Bart, 2008-10-24

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
naprawde bardzo dobre opony 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    255/55 R19.
    Jej indeks prędkości - H - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 210 km/h, a indeks nośności - 111 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 1090 kg.
  • Bridgestone Dueler Sport należy do polecanych opon letnich przeznaczonych dla kierowców samochodów z napędem 4x4. Dzięki nowoczesnej konstrukcji i materiałom sprzyja ona zachowaniu optymalnych parametrów trakcyjnych niezależnie od nawierzchni. Plusem jest także jej sportowy wygląd.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary opony: 16-20 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe, 4x4

    Bridgestone Dueler Sport to opona o zrównoważonych właściwościach, która wpływa na wygodną i bezpieczną jazdę zarówno na szosie, jak i w warunkach terenowych. To zasługa specjalnego bieżnika asymetrycznego i mieszanki gumy z krzemionką oraz dodatkiem Long Link Carbon, dlatego jazda na każdej nawierzchni jest możliwa z najwyższymi osiągami. Bieżnik składa się z dwóch uzupełniających się warstw, zakrzywionych krawędzi klocków oraz rowków kierunkowych, które poprawiają odprowadzenie wody i redukują niebezpieczeństwo aquaplaningu. Dzięki budowie Rim Guard udało się także poprawić wytrzymałość opon na uszkodzenia – odpowiadają za nią podniesione brzegi na ścianach bocznych, które chronią oponę i felgę, i specjalna mieszanka gumy z krzemionką, która zużywa się równomiernie i jest bardziej odporna.

    Dlatego Bridgestone Dueler Sport stanowi optymalne połączenie pomiędzy bezpieczeństwem w każdych warunkach na drodze, wytrzymałością i odpornością, a także wysokim osiągami dla samochodów typu 4x4 niezależnie od terenu jazdy. Sprawdza się także w ekstremalnych warunkach, gwarantując świetny komfort jazdy dla najwyższej przyjemności.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).