Continental ContiSportContact 5 225/45 R17 91 W

4,6
Wysyłka Gratis
Dostawa 3-4 dni robocze
ContiSportContact 5
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
91 (do 615 kg)
Indeks prędkości:
W (do 270km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (4 opinie)
4,6 1111600
376 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

4 zebranych opinii 50% użytkowników poleca tę oponę 4,6 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,6 1111160 Bardzo dobra! Marcin, 2016-04-13

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: 4,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Po raz kolejny wybrałem te opony i jak zwykle się nie zawiodłem. Także zimowek używam Continentala. Od lat nie mam problemu. Zaskoczeniem są dla mnie negatywne opinie. Opona dość twarda to jedyna jej wada. Ale i tak dla mnie najlepsze w klasie premium. Polecam 3 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,7 1111170 Bardzo dobra! Zygmunt, 2016-03-26

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: 5,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: -/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: -/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: -/6
Ukryj
Pokaż
Wszechstronna opona do aut z dużymi osiągami, dobra na suchej i na mokrej nawierzchni, i taka ma być. Co do trwałość to przeciętnie zmieniam opony na przedniej osi co rok. Widzialem komentarze krytykujace trwałość, co jest nieprawdą to znaczy są szybciej scierajace opony a nie oferują rownie dobrej przyczepnosci i komfortu, krytyczne komentarze to jakas antyreklama. Dla porownania mialem Dunlop Sport Max, Bridgestone Potenza, Yokohama Advan A10, Good Year Asymetrico. 9 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,7 1117000 Średnia Jardan, 2016-03-07

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: 4,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: -/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
przebieg tylko 30 tys km. Głównie autostrady Polska i Niemcy. Samochód nówka z salonu po 30 tys wyząbkowało oponę. Lipa za tą cenę opon mam 2 średniej klasy na których zrobię więcej km. 6 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,5 1115000 Średnia Maciej, 2015-09-27

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: 3,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona ogólnie taka sobie. Trwałość opony to jakaś kpina - po trzech latach użytkowania na dobrych (nowych drogach) tylko w sezonie letnim (ok. 15 000 km) dochodzą do wyznacznika jej przydatności. Dosyć głośna, pomimo podanych parametrów. Na suchej powierzchni trzyma się dobrze, Na mokrej... jakoś jej nie ufam. Za takie pieniądze spokojnie kupię coś lepszego. 8 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    225/45 R17.
    Jej indeks prędkości - W - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 270 km/h, a indeks nośności - 91 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 615 kg.
  • Continental ContiSportContact 5 to ekstremalnie sportowa opona letnia. To model przeznaczony do samochodów klas wyższych i średnich, w tym do samochodów SUV. Dzięki niemu podczas każdego letniego dnia można uzyskać najwyższe osiągi przy jeździe na nawierzchni mokrej lub suchej. W każdym przypadku kierowca może całkowicie wykorzystać możliwości swojego auta, a Continental ContiSportContact 5 będą sprzyjały bezpiecznej jeździe.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary: 18-23 cale

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Continental dla kierowców szukających opon najwyższej klasy przygotował pełen wybór modeli o różnych parametrach. Continental ContiSportContact 5 została zaprojektowana po to, aby sprzyjać uzyskiwaniu jak najwyższych osiągów podczas jazdy, ale przy maksymalnym bezpieczeństwie i komforcie dla pasażerów samochodu. Continental ContiSportContact 5 to nowoczesny bieżnik asymetryczny zapobiegający aquaplaningowi i zapewniający skróconą drogę hamowania zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej. Zastosowanie twardszej mieszanki sprzyja wytrzymałości opony i zmniejsza koszty eksploatacji. W rezultacie zmniejszeniu ulega dystans hamowania, co dla opon tej klasy jest priorytetem. Opony Continental ContiSportContact 5 mogą być zamontowane zarówno na osi przedniej, jak i tylnej.

    Prezentowany model na pewno sprawdzi się w przypadku samochodów o sportowym zacięciu i dla kierowców, którzy szukają latem najwyższego dynamizmu jazdy, ale także z uzyskaniem wysokiego poziomu bezpieczeństwa, by nawet gwałtowne manewry były udane.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).