Continental ContiWinterContact TS830 P 215/60 R16 99 H

5,0
Wysyłka Gratis
Dostawa 26.03.2019r.
ContiWinterContact TS830 P
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
99 (do 775 kg)
Indeks prędkości:
H (do 210km/h)
Data produkcji:
2017
Kraj produkcji:
Portugalia
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (1 opinia)
5,0 111110
435 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

1 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 5,0 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,0 111110 Bardzo dobra! Mistalova, 2012-12-27

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Swietna opona polecam kazdemu, przegrywa tylko z dunlop winter 4D te bija wszystkie zimowki. 18 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    215/60 R16.
    Jej indeks prędkości - H - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 210 km/h, a indeks nośności - 99 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 775 kg.
  • Continental ContiWinterContact TS830 P to opona zimowa przeznaczona do samochodów wyższej klasy, w tym SUV i 4x4, dla użytkowników wymagających i oczekujących jakości na najlepszym poziomie w każdych warunkach. ContiWinterContact TS830 została wielokrotnie doceniona w testach, uzyskując najwyższe pozycje.

    Typ opony: zimowa

    Rozmiary: 16-18 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Continental w swojej ofercie ma duży wybór opon przeznaczonych na zimę, dlatego każdy kierowca może dobrać coś optymalnego do swojego zapotrzebowania Continental ContiWinterContact TS830 Pzapewnia należyte bezpieczeństwo samochodom wyższej klasy. To opony radzące sobie bardzo dobrze na śniegu i lodzie oraz na błocie pośniegowym i wodzie, dlatego jazda jest wyjątkowo komfortowa i stabilna. Asymetryczny bieżnik z usztywnionym centralnym żebrem, gęstą siecią lameli i bloków w części grzbietu nadają oponie wyższą przyczepność i zwiększają siłę hamowania na drogach oblodzonych i zaśnieżonych. Atutem tego modelu są także duże przebiegi – opona zużywa się stale równomiernie i powoli, dlatego ContiWinterContact TS830 P posłużą spokojnie przez kilka sezonów.

    Continental ContiWinterContact TS830 P to korzystna propozycja na ekstremalne zimowe warunki, w tym głównie na nawierzchnie oblodzone i ośnieżone, które wymagają najwyższej klasy ogumienia. Dzięki nim trakcja na tak trudnych drogach jest znacznie lepsza, co zmniejsza ryzyko poślizgów i kolizji, na które kierowcy narażeni są w zimie.

    Uwaga! Opona Continental ContiWinterContact TS 830 P z homologacją do BMW (oznaczenie *) i Porsche (oznaczenie N0) ma nastepującą rzeźbę bieżnika:

    Continental ContiWinterContact TS 830 P dla BMW i Porsche

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).