Dunlop SP Sport Fastresponse 225/45 R17 91 W

5,2
Wysyłka Gratis
Dostawa 29.05.2018r.
SP Sport Fastresponse
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
91 (do 615 kg)
Indeks prędkości:
W (do 270km/h)
Data produkcji:
2016
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (15 opinii)
5,2 1111120
305 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

15 zebranych opinii 93% użytkowników poleca tę oponę 5,2 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,5 1111150 Bardzo dobra! Jemiol22, 2011-07-02

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona idealnie zachowuje się na suchej jak i mokrej nawierzchni, doskonale odprowadza wodę. Miałem problem z dobraniem opon do mojej C klasy, ze względu na ciężki przód, jednak te opony nadają się idealnie. Jestem zadowolony 4 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,0 111100 Dobra! Witold, 2010-03-16

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Brak 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,3 1111130 Bardzo dobra! KK, 2009-12-20

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Fajne oponki, szczególnie na deszcz, ale dość szybko się ścierają przy ostrzejszej jeździe. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,9 1111900 Dobra! Zasadzki Michał, 2009-10-10

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
narazie brak 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,5 1111150 Bardzo dobra! sho, 2009-10-06

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Polecam,dobra,przyczepnosc,trwałośc itd 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,5 1111150 Bardzo dobra! mareki, 2009-10-06

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo dobre opony na sucha nawierzchnie. Gorzej w zimie na sniegu, ale od tego sa zimowki. W lecie na suchej jezdni bardzo ciche i przyczepnosc drogi bardzo dobra. POLECAM. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,9 1111900 Dobra! JMK, 2009-10-05

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo przyjemna opona. Dobre właściwości jezdne zarówno w ruchu ulicznym jak i na track day'ach. Co prawda nie tak dobra jak Sp Sport Max ktorego używałem wcześniej ale w tym rozmiarze Sp Sport Max jest nieosiągalny. Jestem bardzo zadowolony i do auta rwd z mocą poniżej 200 koni wybiorę je ponownie. Wadą może być szybka ścieralność bo po 5 tyś km stwierdzam że nie przetrwają więcej niż 9-10 tyś km. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,2 1111200 Dobra! T, 2009-10-05

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
Strasznie szybko się ścierają więc nie polecam. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,7 1111170 Bardzo dobra! Stefan, 2009-07-09

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
zdecydowanie najlepsza opona, srosuję tą oponę również w innych samochodach. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
6,0 111111 Rewelacja! Darek, 2009-05-27

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
zawsze na Dunlopie i tym razem ta firma mnie nie zawiodła. Bardzo dobra na wodzie i bardzo cicha opona polecam. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    225/45 R17.
    Jej indeks prędkości - W - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 270 km/h, a indeks nośności - 91 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 615 kg.
  • Dunlop SP Sport Fastresponse to bezkonkurencyjna propozycja na lato – zarówno na mokre, jak i suche nawierzchnie. Precyzyjne sterowanie oraz bardzo dobre wyczucie podczas jazdy, wysoki komfort i oszczędność to jej najważniejsze atuty. Dunlop SP Sport Fastresponse powinna zadowolić każdego kierowcę szukającego opony, która latem sprawdzi się idealnie.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary: 14-17 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Marka Dunlop od lat specjalizuje się w produkcji najwyższej jakości ogumienia. Dunlop SP Sport Fastresponse to jeden z jej znanych modeli letnich, który jest przeznaczony głównie do samochodów o wyższych pojemnościach silnika i mocach. Stosowana jest jako standardowe wyposażenie w samochodach prestiżowych marek takich jak Lexus, Porsche, także BMW, Mercedes czy Alfa Romeo. Dunlop SP Sport Fastresponse to opona gwarantująca wysokie osiągi niezależnie od typu nawierzchni i pogody. Z nią podróżowanie jest zawsze wygodne – system Touch Technology dba o lepsze wyczucie drogi podczas jazdy. Specjalna konstrukcja opony z szerszymi obwodowymi rowkami zapobiega aquaplaningowi, sprawnie odprowadzając wodę spod kół. Płaski kontur bieżnika sprzyja stabilniejsze jeździe, także podczas pokonywania zakrętów i dodatkowo sprawia, że opona równomiernie się zużywa i ma mniejsze opory toczenia, dając wyższe oszczędności.

    Dunlop SP Sport Fastresponse to jakość na najwyższym poziomie i doskonała inwestycja, gdy szuka się opon, które będą sprzyjały dynamicznej i bezpiecznej jeździe.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).