Dunlop SP SportMaxx RT 225/45 R19 96 W

5,4
Wysyłka Gratis
Dostawa 24.04.2019r.
SP SportMaxx RT
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
96 (do 710 kg)
Indeks prędkości:
W (do 270km/h)
Data produkcji:
2017
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (7 opinii)
5,4 1111140
635 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

7 zebranych opinii 57% użytkowników poleca tę oponę 5,4 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,7 1111170 Bardzo dobra! Krzysiek rzeszow, 2015-08-30

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: 6,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: -/6
Ukryj
Pokaż
Zalozone w BMW E 91 xdrive 3.0 290HP zaraz po zmianie opon i pierwszej jezdzie zauwazylem total a roznice w prowadzeniu sie samochodu! Jezdze na tych oponach 1 miesiac przejechalem 1000km i jestem bardzo zadowolony. Przez ten miesiac bylo awaryjne hamowanie :) ostre zakrety, i mokra nawierzchnia na ktorej rowniez celowo wprowadzalem auto w awaryjne sytuacje i jedno co moge powiedziec - opona nigdy sie nie poddala!!! Dziwic ze cena jest tak atracyjna ale to tylko kolejny plus!!!! 11 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,3 1111200 Dobra! vlodek, 2015-07-18

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: 5,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
Opony co prawda mają dobre właściwości trakcyjne z tym, że na mokrej nawierzchni ulegają one pogorszeniu. Na suchym asfalcie jest super. Co do hałasu to mogło by być lepiej. Największą ich bolączką jest to, że znikają dosłownie w oczach. Ja kupiłem swoje co prawda używane po 1 sezonie z zapasem 6mm bieżnika. Po ponad 30 tys km u mnie zrównały się z ogranicznikiem. Teraz zmieniam na inny model bo te opony u mnie to max 2 lata przy moich przebiegach... 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,5 1111150 Bardzo dobra! ilstudio, 2014-12-16

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: -/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
jak ktoś lubi szarżować i ma kopa w aucie to oponki dla niego :) ja smigam po autobanach i po miescie i naprawde nie narzekam, jadę pewnie na tych oponach nawet jak szaleje autem. 8 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,4 1111140 Bardzo dobra! Grzegorz, 2014-08-29

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: 3,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona wysokiej klasy (C/A/67dB), ale nieopłacalna ze względu na niską trwałość. Po 4 miesiącach jazdy zostało zaledwie 5 mm bieżnika (a nie biorę udziału w wyścigach ani nie palę gum). Następnym razem zdecydowanie wybiorę tańsze opony. 18 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,4 1111140 Bardzo dobra! Kamil, 2014-07-30

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: 5,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: -/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: -/6
Ukryj
Pokaż
Opony mają bicie promieniowe - praktycznie wszystkie 4 sztuki, w różnym stopniu. Potwierdzone przez dwóch wulkanizatorów, niestety pierwszy przegapił to przy zakładaniu opony ("ułożą się, niech pan pojeździ"). Nie ułożyły się. Proszę uważać, podobno Dunlop ma dość spory rozrzut jakościowy i trzeba sprawdzać każdą sztukę (teraz juz to wiem...). Same właściwości jezdne super, wyciszenie też całkiem niezłe. Gdyby nie w/w problemy, poleciłbym z czystym sumieniem. 11 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,3 1111130 Bardzo dobra! Paweł, 2013-07-06

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
Porażka, opony znikają w oczach. Po 3 tyś km wyparowało 50% bieżnika. Auto ma zbieżność ok. Co prawda jazda z prędkościami 180-230km/h. 9 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,8 1111180 Bardzo dobra! mario, 2013-05-21

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
super opona dla wymagających,dla dynamicznego(sportowego)stylu jazdy i samochodów z silnikami dużej mocy. 4 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    225/45 R19.
    Jej indeks prędkości - W - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 270 km/h, a indeks nośności - 96 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 710 kg.
  • Dunlop SP SportMaxx RT to opona letnia wyróżniająca się bezkompromisowymi parametrami. Została zaprojektowana specjalnie dla właścicieli samochodów średniej i wyższej klasy uwielbiających jazdę sportową i bardziej dynamiczną. Niezależnie od nawierzchni i warunków Dunlop SP SportMaxx RT będzie oponą, z którą podróże na krótsze i dłuższe dystanse będą komfortowe i ekscytujące.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary opony: 16-19 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Dunlop SP SportMaxx RT stanowi fabryczne wyposażenie Mercedesa C63 AMG i C63 T.

    Dunlop jest marką należącą do koncernu Goodyear. Jej opony wyróżniają się zaawansowanymi technologiami i spełniają oczekiwania nawet bardzo wymagających kierowców. Dunlop SP SportMaxx RT została przeznaczona na okres letni dla samochodów sportowych i limuzyn o wyższej mocy. To opona, która jest następcą modelu Dunlop SportMaxx TT – w stosunku do niej producenci poprawili właściwości trakcyjne, w tym w czasie wiraży i hamowania, aby samochód mógł być prowadzony jeszcze bardziej precyzyjnie, za co odpowiedzialna jest technologia Racing Technology RT. Asymetryczny bieżnik ze wzmocnioną boczną ścianą Max Flange Shield oraz systemem nacięć i rowków sprzyja bezpiecznej jeździe po nawierzchniach mokrych i zapobiega aquaplaningowi. Atutem są aerodynamiczne boki, które zmniejszają opory toczenia, dlatego SP SportMaxx RT jest także bardziej oszczędna.

    Dunlop SP SportMaxx RT to zatem opona, która powinna zadowolić wielbicieli szybszej jazdy, ale także tych, którym zależy na większej oszczędności związanej ze spalaniem przez samochód paliwa. Prezentowany model jest dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, dlatego niezależnie od nawierzchni będzie sprzyjał jeździe szybkiej i bezpiecznej.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).