Dunlop SP Winter Response 175/70 R13 82 T

5,1
Wysyłka Gratis
Zapytaj o dostępność
SP Winter Response
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
82 (do 475 kg)
Indeks prędkości:
T (do 190km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (20 opinii)
5,1 111110
474 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

20 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 5,1 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,6 1111160 Bardzo dobra! Saper, 2010-06-22

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona dość miękka, znaczna poprawa komfortu (sportowe zawieszenie) a jednocześnie bardzo dobrze trzyma się w zakrętach. Rewelacja mimo że nie mam zbyt dużego doświadczenia z zimówkami. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,1 1111110 Bardzo dobra! matnaw@tlen.pl, 2010-04-14

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
opony o bardzo dobrej przyczepności.Jeżdżę szybko a mimo to nie straciłem ani razu przyczepności na śniegu. Na deszczu rewelacyjne cały czas pełna kontrola nad samochodem.Polecam wszystkim zwłaszcza że cena nie jest wygórowana za tak dobre opony 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,4 1111140 Bardzo dobra! Robert, 2010-03-11

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Na suchej nawierzchni komfort jak na dobrych letnich, ciche i do brze się prowadzą. Bardzo dobrze odprowadzają wodę na mokrej nawierzchni, nawet podczas intensywnego deszczu. Przyczepność na śniegu bardzo dobra. Na lodzie, chyba tak jak inne opony, podobnie zachowują się do np. Michelin. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,3 1111300 Dobra! kecolk, 2010-03-10

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
opony warte polecenia 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,1 1111110 Bardzo dobra! Robert Benedykciński, 2010-03-08

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Na conajmniej jeszcze dwa sezony przy takiej jeździe omawiane oponki mi wystarczą. Później zobaczę. Może pojawi się coś nowego na rynku (nowy model), ale również pomyślę w tym przypadku o Dunlopie. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,7 1111700 Dobra! Stefan S............, 2010-03-01

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Jazda - drugi sezon zimowy, zachowanie opon dobre. przy wspomnianym stylu jazdy opony nie stwarzały sytuacji krytycznych czy trudnych 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,0 111110 Bardzo dobra! piotrka, 2010-02-13

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Oponki są super, jak na razie nie zawiodły mnie. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,9 1111900 Dobra! Robert W, 2010-01-26

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
godne uwagi 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,0 111110 Bardzo dobra! Łukasz, 2009-11-02

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Super opona za niewygórowaną cenę... Gorąco polecam... 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,3 1111300 Dobra! mixer317, 2009-10-10

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 3,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo dobre trzymanie boczne 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    175/70 R13.
    Jej indeks prędkości - T - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h, a indeks nośności - 82 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 475 kg.
  • Dunlop SP Winter Response jako zimowe opony klasy premium są przeznaczone głównie do samochodów osobowych średniej i wyższej klasy. Dzięki wykorzystaniu asymetrycznego bieżnika i specjalnej zimowej mieszanki gumy zapewniają one świetną trakcję, wysokie osiągi i bezpieczeństwo jazdy na każdej nawierzchni.

    Typ opony: zimowa

    Rozmiary opony: 13-15 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Dunlop jak marka ma wieloletnie doświadczenie w produkcji opon. Powstała w Irlandii i aktualnie działa w koncernie Goodyear, stale dostarczając wysokiej jakości wyroby spełniające najwyższe normy. Dunlop SP Winter Response została opracowana specjalnie na zimę. Skonstruowano ją na bazie asymetrycznego bieżnika, który jednocześnie wydajnie odprowadza wodę i błoto pośniegowe, a także wspomaga stabilność i precyzję jazdy na zakrętach i na nawierzchni suchej. Nawet podczas nieoczekiwanych manewrów Dunlop SP Winter Response to bezpieczeństwo – skrócona droga hamowania, szybka reakcja i większe czucie dzięki innowacyjnej Touch Technology, która opiera się na usztywnieniu bieżnika zewnętrznego i stabilnym połączeniu bocznej ściany z felgą. Rzeźba z licznymi lamelkami wgryza się w śnieg, dlatego auto zawsze sunie po nawierzchni płynnie i bez poślizgów. Oponę wykonano z mieszanki z krzemionką – zachowuje na świetną elastyczność i wytrzymałość nawet w niższych temperaturach i sprzyja poprawie przyczepności.

    Dunlop SP Winter Response to jedna z solidnych opon na zimę w klasie premium. Powinna całkowicie zadowolić kierowców kładących nacisk na komfort, najwyższe osiągi i bezpieczeństwo.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).