Hankook K715 155/65 R13 73 T

3,9
Wysyłka Gratis
Dostawa 10 dni roboczych
K715
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
73 (do 365 kg)
Indeks prędkości:
T (do 190km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (4 opinie)
3,9 1118000
323 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

4 zebranych opinii 50% użytkowników poleca tę oponę 3,9 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,0 111110 Bardzo dobra! 2can, 2010-12-06

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Jak dla mnie są świetne. Mam założone na przednią oś i jeżdżę na nich cały rok. W zimie nie mam żadnych problemów z wyjeżdżaniem ze śniegu z jazdą także (być może mała waga auta ma tu znaczenie) choć w górach na nich nie byłem i się nie wybieram :). Na tylnej osi kormorany zimowe. W takim zestawie jeżdżę ponad dwa lata i zarówno latem jak i zimom nie mam żadnych problemów z jazdą. Choć warto zaznaczyć, iż zazwyczaj jeżdżę spokojnie. Pozdrawiam! 4 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,5 1111500 Dobra! czecho, 2008-05-16

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
Największym mankamentem tej opony to potworny hałas. Drugi słaby punkt to dystans bo 40-45 tyś. kilometrów to za mało jak na oponę. Rekompensatą za te niedogodności było trzymanie się drogi bez względu na to czy sucha czy mokra a im gorętszy asfalt tym lepiej. 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,2 1112000 Średnia grzesiek, 2007-08-03

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona kiepska.Na suchej nawierzchni da sie jechac ale na mokrej trzeba uwazac.Jak na debicy vivo czyli na lyzwach.Opona twarda i mimo ze ich nie oszczedzam to nie widac zuzycia.Jezdze bo szkoda wyrzucic. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,6 1160000 Słaba mAXX, 2007-05-17

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 2,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
BARDZO PRZECIĘTNA OPONA, KIEPSKA JAKOŚĆ WYKONANIA 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    155/65 R13.
    Jej indeks prędkości - T - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h, a indeks nośności - 73 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 365 kg.
  • Typ: opona letnia.

    Przeznaczenie: samochody osobowe.

    Rozmiary: 12-15''

    Opona zaprojektowana do samochodów osobowych. Dzięki symulacjom komputerowym powstał zoptymalizowany profil bieżnika dzięki któremu K715 jest oferowna również w indeksie T. Opona zapewnia wysoki komfort jazdy,zapobiega aquaplaningowi i spisuje się bardzo dobrze na suchej jak i mokrej nawierzchni.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).