Hankook Kinergy eco K425 195/65 R15 91 T

5,6
Wysyłka Gratis
Dostawa 22.08.2017r.
Indeks nośności:
91 (do 615 kg)
Indeks prędkości:
T (do 190km/h)
Data produkcji:
2017
Kraj produkcji:
Węgry
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (3 opinie)
5,6 1111160
167 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

3 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 5,6 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
4,7 1111600 Dobra! MM, 2016-03-01

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: 5,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Przejechałem na tym komplecie w 1,5 roku 80'000km. Wrażenia sa następujące: OD NOWOŚCI: + super klejenie do suchego + bardzo dobre klejenie do mokrego + mega cicha, kapitalne wytłumienie + bardzo dobre tłumienie nierówności, auto nabrało komfortu + mocna przyczepność, trudno wywołać ABS nawet mocno hamując (względem innych opon) - średnio ładny bieżnik ale to mniej ważne - MADE IN CHINA niestety.. teraz już są robione w chinach, to zwiastowało szybsze zużycie i chyba tak jest PO DYSTANSIE ~80'000km: - nie są już tak ciche, są przeciętne - dystans ten przy spokojnej i ekonomicznej jeździe bez szaleństw zjadł je do ~3-4mm czyli posżły dość szybko na moje oko. + na mokrym wciąż świetnie kleją (lepsze tylko miałem UniRoyal Rainsport) +/- na suchym już jest tak sobie - wzrosły opory toczenia, czuć, a i auto znów spala swoje - na śliskim trzeba bardziej uważać, kostka, rondo, potrafią lekko "uciekać" przy mocniejszym kończeniu manewru + jak dotąd nie przebiłem żadnej, więc awaryjne nie są. - na autostradzie są głośniejsze, gdy były nowe były o wiele cichsze. - zimę mamy słabą i jeżdżę tam w sumie gdzie nie ma śniegu więc nie zmieniałem i powiem szczerze że są kiepskie na śliskich warunkach względem innych letnich jakie zdarzało mi się mieć, ogólnie nawet lekkie pośniegowe błoto powoduje że ledwo da się jechać, jakiekolwiek wzniesienie ze śniegiem.. są bez szans, ale biorę poprawkę że mają już 80000km przjeechane i ledwie pół bieżnika więc może tak po prostu musi być. Czy kupiłbym je jeszcze raz? Wybieralem między Nokian a Vredestein i jeszcze kilkoma. Nie wiedizałem że to będzie made in china.... następne kupię Vredesteiny albo jakieś inne premium. Jeśli ktoś nie szalejeto powinny wytrzymać dłużej a tu bieżnik poleciał szybciej niż się spodziewałem, mawiają że twarde opony są mniej bezpieczne, ale jak ktoś jeździ z głową to sa na dłużej i takie kupię następne. Jesli je porównać do innych to lepsze od nich miałem UniRoyal RainExpert i to były idealne opony na deszcz i gorszą pogodę natomiast w upały były gorsze, zużyły się podobnie do tych a sądziłem że te będą na wiele dłużej. Jeżdżę raczej spokojnie, co też widać po oponach, 4 zużywają się niemal tak samo. 32 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
6,0 111111 Rewelacja! Bozo, 2015-06-22

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: 6,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Polecam!!! Rewelacyjna opona w dobrej cenie. Cicha, tłumiąca nierówności. Cena adekwatna do jakości i oczywiście bezproblemowy zakup. Polecam i pozdrawiam ekipe 32 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
6,0 11111100 Bardzo dobra! BoloV, 2015-05-16

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: 6,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Polecam gorąco!!! Brdzo dobra opona!!! Polecam je tym wszystkim oszczędnym, szukających bardzo dobrej jakości za nie wielkie pieniądze. 51 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    195/65 R15.
    Jej indeks prędkości - T - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h, a indeks nośności - 91 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 615 kg.
  • Hankook Kinergy eco K425 to propozycja na lato, by jazda w każdych warunkach polskiej aury mogła być jeszcze bardziej bezpieczna i dynamiczna. To opona średniej klasy o świetnym stosunku ceny i jakości, by zapewnić jeszcze większe zadowolenie swoim użytkownikom. Z nią pokonywanie nawet długich dystansów nie będzie problemem nawet w trakcie największych ulew.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary: 13-16 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: średnia

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Hankook to marka koreańska, której produkty wyróżniają się dobrymi opiniami klientów. Model Hankook Kinergy eco K425 to specjalnie przystosowana opona letnia, która koncentruje się na bezpieczeństwie w zróżnicowanych warunkach – zarówno na nawierzchni suchej, jak i mokrej. Dzięki asymetrycznemu bieżnikowi z wyraźnymi żebrami i precyzyjnie rozplanowanymi rowkami obwodowymi dla szybszego odprowadzania wody, uzyskano zmniejszenie ryzyka aquaplanningu oraz skrócenie drogi hamowania. W Hankook Kinergy eco K425 wykorzystano mieszankę z dodatkiem krzemu, która także poprawia przyczepność w zróżnicowanych warunkach i dodatkowo zabezpiecza przed nierównomiernym i szybkim zużywaniem się. Prezentowany model sprzyja ponadto dobremu komfortowi – technologia Vibration Control zapobiega drganiom i skutkuje w cichej pracy kół.

    Hankook Kinergy eco K425 to godna uwagi propozycja w dziedzinie średniej klasy opon letnich. Dopracowana konstrukcja i sprawdzone materiały sprzyjają bezpieczeństwu podróżowania na nawierzchniach zarówno mokrych, jak i suchych.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).