Imperial Snowdragon 3 225/45 R17 94 V

2,6
Wysyłka Gratis
Dostawa 19.02.2019r.
Snowdragon 3
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
94 (do 670 kg)
Indeks prędkości:
V (do 240km/h)
Data produkcji:
2018
Kraj produkcji:
Chiny
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (2 opinie)
2,6 1160000
246 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

2 zebranych opinii 0% użytkowników poleca tę oponę 2,6 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
3,2 1112000 Średnia Marek, 2016-01-14

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 1,0/6
  • Tłumienie nierówności: 6,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 2,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
W internecie spotyka się bardzo wiele pozytywnych opinii o tej oponie. Podejrzewam, że autorami mogą być osoby, które nie używały dużo droższych, topowych modeli (topowy model to niekoniecznie topowa marka, choć zazwyczaj). Otóż zaraz po przełożeniu opon z letnich (Dunlop Sport Maxx RT 245/40/18 - ponoć jedne z najcichszych) na zimowe dało się zauważyć dwie rzeczy głównie: bardzo cichą pracę i bardzo niebezpieczne zachowanie się auta przy zwykłej, ale dynamicznej jeździe. Sportowe zawieszenie nie maskuje wad opon więc różnice były natychmiast zauważalne dla mnie bez jakiegoś ekstremalnego testowania. Zaraz po przełożeniu kół, a więc w identycznych warunkach (sucha nawierzchnia, ok 10 stopni) droga hamowania wzrosła na oko o 50%. Przy zdecydowanym, ale nie wiariackim pokonywaniu zakrętów auto uginało się jak przy uszkodzonych tulejach i było wynoszone na zewnątrz. Na mokrej nawierzchni droga hamowania też dłuższa niż na oponach letnich, choć już nie aż tak drastycznie. Jednakże na plus jest niska tendencja do aquaplaningu. Doświadczeń ze śniegiem nie mam - w tym roku raczej go nie będzie. Opon nie dało się idealnie wyważyć nawet po 3 doważeniach. Przy częstych prędkościach100-120km/h słychać dudnienie. 31 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,0 11000000 Słaba Johnny, 2015-01-26

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: 2,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 1,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 1,0/6
  • Wygląd opony: 2,0/6
  • Hałas: 2,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona na suchej nawierzchni zachowuje sie poprawnie, nie jest super, ale nie jest jakos bardzo zle. na mokrej nawierzchni ciezko wystartowac bez buksowania kół. na sniegu trzeba bardzo uwazac. po lekkim deszczu na S8 przy 215 km/h przy plynnym pokonywaniu zakretu wszystkie 4 opony zaczely sie uslizgiwac. Nie polecam kupna tych opon, jakosc ma sie do ceny. Bardzo malo placimy i bardzo malo pewnosci i bezpieczestwa dostajemy. Odradzam! 38 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    225/45 R17.
    Jej indeks prędkości - V - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 240 km/h, a indeks nośności - 94 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 670 kg.
  • Imperial Snowdragon 3 to ekonomiczna opona zimowa o zachęcających parametrach, która jest przeznaczona dla właścicieli aut średniej klasy, w tym także dużych modeli. W tym przypadku producentowi udało się połączyć asymetryczną rzeźbę z nowoczesną mieszanką, by auto było przyczepne i stabilne także podczas jazdy w ekstremalnych warunkach.

    Typ opony: zimowa

    Rozmiary: 15-18 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: ekonomiczna

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Imperial to znana marka oponiarska. W jej asortymencie klienci mogą znaleźć głównie produkty klasy ekonomicznej, które wykorzystują sprawdzone technologie dla najlepszych osiągów. Imperial Snowdragon 3 to jeden z doskonałych tego przykładów – opona zimowa o asymetrycznym bieżniku oraz wykonana z dopasowanej na tę porę roku mieszanki gumy. Snowdragon 3 to opona sprawnie radząca sobie na wszelkiego rodzaju nawierzchniach zimą – suchych i mokrych, ośnieżonych, oblodzonych, z błotem pośniegowym. Start, pokonywanie wiraży, hamowanie są znacznie bardziej stabilne i pewne dla kierowcy, który uzyskuje pełną kontrolę nad samochodem i może łatwiej nim sterować. To dodatkowo wysoka odporność na uszkodzenia i eksploatację, dlatego to opony, które posłużą bezproblemowo przez kilka sezonów.

    Imperial Snowdragon 3 to kusząca propozycja w ekonomicznej klasie opon zimowych. Przyczepność i skrócona droga hamowania to jej najważniejsze atuty, które sprzyjają jeździe znacznie bezpieczniejszej niż na nieprzystosowanych oponach.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).