Kleber DYNAXER HP3 195/65 R15 91 H

4,7
Wysyłka Gratis
Dostawa 24.04.2019r.
DYNAXER HP3
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
91 (do 615 kg)
Indeks prędkości:
H (do 210km/h)
Data produkcji:
2019
Kraj produkcji:
Polska
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (12 opinii)
4,7 1111700
178 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

12 zebranych opinii 66% użytkowników poleca tę oponę 4,7 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
4,9 1111800 Dobra! Paweł, 2015-04-03

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: 5,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 0,9/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Miałem kiedyś Kleber Dynaxer HP2 i zgadzam się z opinią użytkowników, którzy twierdzą, ze opony dość szybko się zużywają. Poza tym nie miałem żadnych zastrzeżeń. 15 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,7 1111700 Dobra! Piotr, 2012-09-06

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
opony świetne , ale .... :) cóż w oczach znikają. Do spokojnej jazdy na wypady z rodziną na piknik jak najbardziej... do aut (roboczych) zdecydowanie nie:) 12 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,9 1111900 Dobra! PIotrek , 2011-05-03

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona jak na swoja cene warta tych pieniedzy, kupilem po namowie znajomego gumiarza i powiem ze nienarzekam wiadomo ze nowa opona to lepszy komfort jazdy, ja zdecydowanie polecam opony 6 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,0 111110 Bardzo dobra! Felix, 2010-09-24

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Przyzwoite opony w dobrej cenie. Zdecydowanie cichsze od moich poprzednich Dunlop Sport. Na suchej czy mokrej nawierzchni opony trzymają ładnie. 6 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,3 1113000 Średnia Greg, 2010-08-07

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 1,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Porażka. Miałem stare fuldy 205/60 R15 - szersze. Kupiłem po namowie 'gumiarza'. Opony: - głośne (wyją/buczą), dopiero powyżej 120kmh gdy słychać już mocniej wiatr opływający auto i leciutko silnik jest mi lepiej. Opony nie nadają się do niczego, przeszkadzaja w jeździe. Od 2 tygodni szukam przyczyny buczenia w aucie myślałem, że to skrzynia, łożyska w kołach. W końcu założyłem na próbę z piwnicy nowe, ale zimówki, słychać było tylko większy szum, w końcu to lato, ale nie było buczenia! - na mokrym porażka, tzn. dobrze hamują, lecz na zakrętach auto się przesuwa, w szczególności na serpentynach. na starych, prawie bez bieżnika fuldach o niebo lepiej mi się jeździło. Dobrze, że tylko 2 szt. kupiłem. Teraz kupię 2 nowe opony, a te komuś oddam za 320zł za 2 szt. z miłą chęcią (dałem 450zł). 8 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,0 111100 Dobra! chudy, 2010-07-16

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
Zastanawiam się nad reklamacją. Po 25 tyś nie da się już wyważyć. Zawsze któraś bije. To irytujące, zwłaszcza, że spędzam w samochodzie pół życia. Jazda w cyklu 500 km - wólkanizacja - 500 km itd, wybaczcie, proszę żenada. Poza tym komfortowe i wyjatkowo ciche - to tak na osłodę. Nie polecam nikomu kto ma większe auto niż Fabia. Są to opony dla emerytów którzy swoimi Tico jeżdżą na działkę. Stanowczo odradzam bo bardzo się na nich zawiodłem. I ma racje kolega, który napisał, że po 2-3 tysiącach nie można oceniać opony. Moje jeszcze przy 15 tyś były super. 4 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,3 1111130 Bardzo dobra! piozal, 2010-05-30

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
opony sprawowały się bez zarzutu w każdych warunkach. Ponadto bardzo ciche oraz świetnie się prezentują. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,1 1111100 Dobra! kowal, 2010-04-12

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Zaskakują mnie opinie użytkowników którzy wyrażają swoje zdanie na temat opon i ich użytkowania po przejechaniu 2000 do 3000 tys km tak jak użytkownik „vw-mania” , samochody są do jazdy a nie do pucowania emblematów więc prawdziwą wartość opony można poznać w trasie po przejechaniu przynajmniej 5000 i więcej kilometrów w różnych warunkach pogodowych i przy różnych temperaturach , ja te opony kupiłem w Niemczech i przejechałem na nich ok. 7000 tys i mogę powiedzieć że nie spełniają moich oczekiwań zwłaszcza podczas jazdy po mokrej drodze 7 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,7 1111170 Bardzo dobra! CDn, 2010-04-12

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Zimówki Kleberga – dobre, letnie HP-3 - wspaniałe. Wentylator na 2. więcej słychać w samochodzie niż opony w czasie jazdy. Jestem bardzo zadowolony. Warte uwagi: miałem Continental (letnie) i Pirelli (zimowe) - bez porównania! I Kleberg są w rozsądnych cenach (ca 200 PLN/szt.), a po 3-5 latach i tak kupię nowe więc o ścieralności można zapomnieć. 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,9 1111190 Bardzo dobra! wv-mania, 2010-04-02

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
ciekawe jak moj poprzednik z forda, ffffff forda :/ , mogl przejechac na tych oponkach 30.000km skoro one weszly w tym sezonie... szybki jest, oponka naprawde dobra, dodatkowo warto poradzic sie dobrego wulkanizatora odnosnie doboru nie tylko rozmiaru, ale i nosnosci i predkosci oponki, to podobno klasyczny blad pseudo "znawcow" , pamietajcie opony z indeksem T -do 190 maja polonezy i maluchy! 3 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    195/65 R15.
    Jej indeks prędkości - H - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 210 km/h, a indeks nośności - 91 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 615 kg.
  • Kleber Dynaxer HP3 to jedna z propozycji francuskiego producenta w klasie średniej. To opona przeznaczona na sezon letni i świetnie radząca sobie zarówno na nawierzchniach suchych, jak i mokrych. Dzięki swojej konstrukcji i hybrydowej mieszance gumowej bardzo dobrze sprawdza się w dodatnich temperaturach, sprzyjając bezpiecznej i dynamicznej jeździe.

    Typ opony: letnia

    Rozmiary: 14-19 cali

    Bieżnik opony: symetryczny

    Klasa: średnia

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Kleber Dynaxer HP3 to opony wyróżniające się klasycznym bieżnikiem symetrycznym, który dzięki specjalnym ułożeniu nacięć i lamelek sprawnie odprowadza wodę oraz zmniejsza ryzyko poślizgu podczas jazdy. Jednocześnie boczne bloki z ostrzejszymi krawędziami sprzyjają jeździe na suchej nawierzchni, podwyższając przyczepność samochodu i komfort jazdy. Kleber Dynaxer HP3 to opony, które opierają się na wykorzystaniu nowoczesnych mieszanek gumowych skomponowanych z krzemionki oraz polimerów. W efekcie uzyskano gumę nadającą się na prawie każde warunki, która zachowuje wysoką odporność podczas jazdy i równomiernie się ściera. Dynaxer HP3 to opony przeznaczone głównie do mniejszych samochodów osobowych o średnich mocach, które kursują w miejskiej dżungli.

    Kleber Dynaxer HP3 to opony, które powinny spełnić wymagania kierowców oczekujących oszczędności, wygody i bezpieczeństwa codziennej jazdy. Prezentowany model bardzo dobrze spisuje się na nawierzchniach polskich oraz podczas polskiego lata, które także ma często sporo deszczowych dni.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).