Minerva 109

Minerva 109 175/65 R14 90/88 T

3,5
Wysyłka Gratis
Dostawa 9 dni roboczych
Indeks nośności:
90/88 (do 600 kg)
Indeks prędkości:
T (do 190km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców (1 opinia)
3,5 1115000
225 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Oferta dostępnych rozmiarów tego modelu

Nazwa Rozmiar Indeksy Cena Sztuk
Minerva 109 175/65 R14 90/88 T 225 zł/szt. - + Kup teraz
Minerva 109 185/70 R13 86 T 235 zł/szt. - + Kup teraz
Minerva 109 155/80 R13 91/89 S 244 zł/szt. - + Kup teraz
Minerva 109 165/70 R14 89/87 R 253 zł/szt. - + Kup teraz
Minerva 109 175/70 R14 95/93 T 254 zł/szt. - + Kup teraz
Minerva 109 165/55 R13 70 H 343 zł/szt. - + Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

1 zebranych opinii 0% użytkowników poleca tę oponę 3,5 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
3,0 111000 Średnia aaaaaa, 06.09.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
OPONA NIESAMOWICIE GŁOŚNA NA SUCHEJ NAWIERZCHNI, NIE DAJE PEWNOŚCI PRZY SZYBSZYCH ŁUKACH. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    175/65 R14.
    Jej indeks prędkości - T - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h, a indeks nośności - 90/88 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 600 kg.
  • Minerva 109 to opona letnia klasy ekonomicznej przeznaczona do samochodów osobowych. Model wyposażono w prostą, żebrową rzeźbę, która gwarantuje wysokie osiągi w każdych warunkach. Dzięki zastosowaniu komputerowej optymalizacji wzoru uzyskano równomierne rozłożenie nacisków, a co za tym idzie jednolite zużywanie się bieżnika oraz niezmienne właściwości przez długi czas eksploatacji. Podczas jazdy na suchej drodze za dokładne przenoszenie nacisków odpowiada centralny, płaski pas. Po jego obu stronach przebiegają proste rowki oraz wzdłużne nacięcia, które dodatkowo stabilizują trakcję oraz poprawiają kierowalność na nierównej nawierzchni.