Vredestein Wintrac Xtreme S 245/35 R21 96 Y

4,4
Wysyłka Gratis
Dostawa 10 dni roboczych
Wintrac Xtreme S
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
96 (do 710 kg)
Indeks prędkości:
Y (do 300km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (1 opinia)
4,4 1111400
2 444 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

1 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 4,4 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
4,4 1111400 Dobra! SQ, 2015-01-20

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: 5,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 4,0/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: -/6
Ukryj
Pokaż
Opona bardzo dobra na suchej nawierzchni. Nie nosi na zakrętach. Na mokro również bardzo poprawna. Auto na łukach nie wpada w podsterowność, nie dokucza aquaplaning zbyt wcześnie. Jeśli chodzi o warunki zimowe to na lekko oblodzonej nawierzchni (np. po nocnych przymrozkach - nie piszę o zupełnej "szklance") zachowuje się bardzo dobrze i łapie przyczepność gdzie się da. Błoto pośniegowe również sprawnie odprowadza spod kół. Największe zastrzeżenia mam do jazdy po śniegu. Chodzi o drogę nieodśnieżoną, nieposypaną solą, podczas temperatur poniżej 0 st. C. Przy spokojnej jeździe jest ok, ale gwałtowniejsze manewry, nawet przy niewielkich, miejskich prędkościach kończą się płużeniem przodu. Bardzo silnym i trudnym do opanowania. 9 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    245/35 R21.
    Jej indeks prędkości - Y - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h, a indeks nośności - 96 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 710 kg.
  • Zimowe opony Vredestein Wintrac Xtreme S zapewniają swoim użytkownikom pełne bezpieczeństwo jazdy. Za sprawą zaawansowanych technologii poprawiają przyczepność na trudnych nawierzchniach oraz wspomagają precyzyjną jazdę. Doskonale sprawdzają się także w samochodach z napędem na cztery koła.

    Kierunkowy bieżnik – liczne nacięcia i ułożone w kształt litery V rowki sprawiają, że nawet trudne nawierzchnie nie są dla nich problemem.

    Dobra także na drogi bezśnieżne – stabilność opony jest utrzymana na wysokim poziomie.

    Obniżone opory toczenia – zmniejszają koszty eksploatacji samochodu.

    Mieszanka z krzemionką i polimerami – jest wyjątkowo wytrzymała i cechuje się długimi przebiegami.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).