Ceat SPIDER

Ceat SPIDER

2,7
Brak produktu w ofercie
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców (8 opinii)
2,7 1160000

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

8 zebranych opinii 0% użytkowników poleca tę oponę 2,7 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
2,0 110000 Słaba Zielarz, 14.08.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 1,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 1,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
Żenada 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,0 111000 Średnia Konrad, 25.02.2007

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Na mokrej nawierzchni zle sie sprawuje nie za głosne wyglad wcale nie jest ladny. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,8 1180000 Słaba anylis, 15.06.2006

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 1,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona fatalna! Na suchym asfalcie trzyma się drogi dobrze, ale jest bardzo głośna. Jak tylko lekko popada to jest katastrofa - traci przyczepność, droga hamowania wydłuża się w nieskończoność. Opony nie polecam nikomu!!! 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,6 1160000 Słaba daro, 10.04.2006

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 1,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 2,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
pierwszy rok ok, nie polecam w 2 i 3 roku ostrego hamowania na mokrym, na głębszych kałużach ściąga, po suchym jeszcze jako-tako ale co raz głośniej. Nigdy więcej.... 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,3 1130000 Słaba alek, 21.03.2006

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 2,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
dramat 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,9 1190000 Słaba Paweł, 23.02.2006

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
opony ślizgają się niebezpiecznie na mokrej jezdni. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,7 1170000 Słaba Radek, 15.11.2005

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 1,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Dramat! Nie polecam 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,0 111000 Średnia romek, 07.11.2004

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Ładnie wyglądają...i tyle pozytywów. Kiepskie na wodzie, na suchym mogłoby być lepiej, wraz z postępującym zuzyciem robi się źle. Szybko się ścierają. Zimą nie testowałem, mam zimówki. Odradzam zakup. Nigdy więcej wynalazków... 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Brak produktu w ofercie
  • Typ: opona letnia.

    Przeznaczenie: samochody osobowe.

    Rozmiary: 12-15''

    Ceat Spider to symetryczna opona, bardzo ekonomiczna dzięki równomiernemu zużyciu bieżnika. Profilowane nacięcia rzeźby bieżnika zmniejszają emisję hałasu, przyczyniając się do zwiększenia komfortu jazdy a kanał centralny wraz z rowkami poprzecznymi ogranicza ryzyko aquaplaningu. Nowoczesna struktura opony została stworzona dla efektywniejszego prowadzenia auta oraz lepszego komfortu jazdy. Zoptymalizowany profil wspomaga uzyskanie efektu mniejszych szumów oraz lepszych osiągów.