Mastersteel LIGHT TRUCK

Mastersteel LIGHT TRUCK 185/80 R14 102/100 R

Wysyłka Gratis
Dostawa 8 dni roboczych
Indeks nośności:
102/100 (do 850 kg)
Indeks prędkości:
R (do 170km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców
294 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Oferta dostępnych rozmiarów tego modelu

Nazwa Rozmiar Indeksy Cena Sztuk
Mastersteel LIGHT TRUCK 185/80 R14 102/100 R 294 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 195/70 R15 104/102 S 313 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 195/65 R16 104/102 T 319 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 195/75 R16 107/105 R 328 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 195/70 R15 104/102 S 363 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 215/65 R16 109/107 T 366 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 195/65 R16 104/102 T 368 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 225/70 R15 112/110 S 369 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 235/65 R16 115/113 T 379 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 185/75 R16 104/102 S 386 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 205/65 R16 107/105 T 403 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 215/65 R16 109/107 T 416 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 225/65 R16 112/110 T 426 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 225/70 R15 112/110 S 426 zł/szt. - + Kup teraz
Mastersteel LIGHT TRUCK 235/65 R16 115/113 T 442 zł/szt. - + Kup teraz

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    185/80 R14.
    Jej indeks prędkości - R - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 170 km/h, a indeks nośności - 102/100 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 850 kg.
  • Mastersteel LIGHT TRUCK to opona zimowa do samochodów dostawczych. Model zaliczany jest do klasy ekonomicznej. Konstruktorzy zastosowali wzmocnioną konstrukcję barków, aby zwiększyć nośność oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne. Klocki o ostrych krawędziach tworzą zygzakowaty wzór, dzięki któremu opona lepiej trzyma się drogi. Rowki pomiędzy nimi umożliwiają sprawne usuwanie wody i błota pośniegowego na boki. Konstrukcja gwarantuje również jednolitą dystrybucję nacisków, dzięki czemu bieżnik zużywa się wolno i równomiernie.