Nexen N 3000

Nexen N 3000

4,6
Brak produktu w ofercie
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców (3 opinie)
4,6 1111600

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

3 zebranych opinii 66% użytkowników poleca tę oponę 4,6 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,0 111110 Bardzo dobra! KMB, 2010-06-04

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
nowe zachowują się perfekcyjnie, po 2-3 latach zaczynają twardnieć i się ślizgają (fajne do poślizgów) 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,9 1111900 Dobra! slawekk, 2008-11-12

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Dobra opona na suchym rewelacja cicha dobrze chroni felgi, prowadzenie dobre i na prostej i w zakretach. Na mokrym dobrze odprowadzaja wode, koleiny nie straszne. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,7 1117000 Średnia Dawid, 2007-08-14

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: -/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Byłem w malym dolku finansowym dlatego kupilem te opony ogólnie opona warta swojej ceny ale jakoscowo szalu nie robi, opona dla tych któży chca zaoszczedzic.Teraz kupie sobie troche leprze opony. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Brak produktu w ofercie
  • Nowa opona Nexen N3000 zaliczana jest do klasy UHP (Ultra High Performance).

    Charakteryzuje się :
    - bieżnik kierunkowy, ukształtowany aby zwiększyć precyzję podczas jazdy na mokrej nawierzchni,
    - centralny pas w kształcie strzały, zapewniający pewność prowadzenia podczas jazdy z duzymi prędkościami,
    - rant zaprojektowany w celu jak najlepszego trzymania w zakrętach,
    - indeks prędkości W i Y