Semperit SPEED - GRIP

Semperit SPEED - GRIP 205/50 R15 86 H

5,1
Wysyłka Gratis
Dostawa 3-4 dni robocze
Indeks nośności:
86 (do 530 kg)
Indeks prędkości:
H (do 210km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców (1 opinia)
5,1 1111110
596 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Oferta dostępnych rozmiarów tego modelu

Nazwa Rozmiar Indeksy Cena Sztuk
Semperit SPEED - GRIP 205/50 R15 86 H 596 zł/szt. - + Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

1 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 5,1 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,1 1111110 Bardzo dobra! Spider, 04.12.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Opony zakupione wraz z autem jestem z nich zadowolony. spiduja sie swietnie nic dodac nic ujac 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    205/50 R15.
    Jej indeks prędkości - H - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 210 km/h, a indeks nośności - 86 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 530 kg.
  • Typ: opona zimowa.

    Przeznaczenie: samochody osobowe.

    Rozmiary: 15-18''

    Najnowszy produkt austriackiego producenta opon, który szczyci się tym,że jako pierwszy skonstruował oponę zimową.
    SPEED - GRIP to opona przeznaczona do pojazdów z wyższych rejonów półki średniej, a także do pojazdów luksusowych.
    Nowa technologia sprawia, że opona ta zachowuje przyczepność na nawierzchniach ośnieżonych, oblodzonych i mokrych, a dzięki specjalnie zaprojektowanym krawędziom świetnie utrzymuje przyczepność także podczas skręcania. Krótki dystans hamowania uzyskano dzięki rowkom odprowadzającym wodę, natomiast zoptymalizowaną przyczepność na nawierzchniach ośnieżonych i odporność na aquaplaning osiągnięto poprzez umieszczenie wielu rowków w sekcji bocznej opony.