Vredestein Xtreme Wintrac

Vredestein Xtreme Wintrac

4,4
Brak produktu w ofercie
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców (2 opinie)
4,4 1111400

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

2 zebranych opinii 50% użytkowników poleca tę oponę 4,4 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
4,0 111100 Dobra! Seboo, 09.02.2012

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 2,0/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
ładnie wygląda, dość cicha. Jazda po śniegu to porażka, może dla tego że napęd na tył i zbyt dużo moc auta?! Hamowanie też, na śniegu-masakra. A może za szerokie opony jak na zimę! Na suchej i mokrej nawierzchni bardzo dobrze się trzyma. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,7 1111700 Dobra! wożnica , 06.12.2010

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 4,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Nie złe opony, ale nie na każdy śnieg. Dobrze zachowują się na suchej i mokrej nawierzchni. Na śniegu ok jak jest puszysty. Snieg "zmielony" lub zmrożony staje się małym problemem. Trzeba trochę kołami pokręcić.Za to cichutkie w każdych warunkach. Powyżej 120km/h troszkę słychać, ale jak na zimówki to i tak bajka. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Brak produktu w ofercie
  • WINTRAC XTREME jest pierwszą zimową oponą zaprojektowaną przy współudziale Giugiaro Design. Agresywne, sprężyste linie nadają bieżnikowi w kształcie litery “W” mocny wygląd. Przy tworzeniu opony WINTRAC XTREME firma Vredestein za szczególnie ważne uznała właściwe rozmieszczenie i kształt rowków w bieżniku. Technologia Optimum Silica Processing™ (OSP™) jest metodą stosowaną w produkcji komponentów mieszanki bieżnika, poprawiającą zachowanie się opon zimą i przyczepność na mokrych nawierzchniach. Dodatkowo równomierny rozkład ciśnienia w części opony mającej styczność z podłożem, zapewnia jednakowe zużycie, dzięki czemu zostaje zapewniony niski poziom hałasu w trakcie całego okresu użytkowania opony.