Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/40 R18 92 Y

Wysyłka Gratis
Dostawa 10 dni roboczych
Eagle F1 Asymmetric 3
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
92 (do 630 kg)
Indeks prędkości:
Y (do 300km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców
693 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    225/40 R18.
    Jej indeks prędkości - Y - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h, a indeks nośności - 92 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 630 kg.
  • Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to opony letnie zaliczane do klasy premium. Warto wiedzieć, że na rynku pojawiły się jako następca modelu Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Przez wiele lat ta opona uchodziła za najlepszą do samochodów o dużej mocy i była nagradzana w testach na całym świecie. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to jeszcze wyższa jakość i jeszcze lepsze osiągi.

    Model został wyposażony w asymetryczny bieżnik, który dobrze chroni przed zjawiskiem aquaplaningu i umożliwia sprawne manewrowanie oraz pokonywanie zakrętów z większą prędkością. Opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 korzystają z technologii „Actvie Braking”, dzięki której podczas hamowania zwiększa się powierzchnia kontaktu opony z drogą. W ten sposób możliwe jest szybsze zatrzymanie pojazdu w awaryjnej sytuacji.

    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to opony wyprodukowane z wykorzystaniem nowoczesnej mieszanki gumowej. Cechuje się ona najwyższym poziomem przyczepności, co umożliwia zapanowanie nad samochodem niezależnie od panujących warunków.

    Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to również bardzo wytrzymała konstrukcja. Opony są odporne na szybkie zużycie i uszkodzenia mechaniczne. To model, który będzie Ci niezawodnie służył przez długi czas.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).