Michelin PRIMACY ALPIN A3

Michelin PRIMACY ALPIN A3

3,6
Brak produktu w ofercie
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców (2 opinie)
3,6 1116000

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

2 zebranych opinii 50% użytkowników poleca tę oponę 3,6 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
4,8 1111800 Dobra! leon169, 2010-12-09

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
oponka jest super bardzo ładnie grzebie w sniegu 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,4 1140000 Słaba karaluch, 2010-10-10

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 1,0/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Te opony to jakaś pomyłka. Nie nadają się na śnieg, a nawet mokry asfalt nie wspominając o błocie pośniegowym 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Brak produktu w ofercie
  • Typ: opona zimowa.

    Przeznaczenie: samochody osobowe.

    Rozmiary: 15-17''

    Michelin Primacy Alpin PA3 to nowa opona przeznaczona do komfortowych samochodów, o podwyższonych osiągach takich jak: Mercedesy B, C, E, Volkswagen Touran, czy Renault Laguna.

    Michelin Primacy Alpin PA3 to doskonały przykład bezpośredniego wpływu zaawansowanych rozwiązań na nasze bezpieczeństwo. Droga hamowania na mokrej nawierzchni, w stosunku do poprzedniego modelu Pilot Alpin PA2, skróciła się aż o 1,7 m. Tak dobry wynik jest możliwy między innymi dzięki innowacyjnej technologii Helio - compound, która wykorzystuje w mieszance gumowej bieżnika naturalny olej słonecznikowy. Pozwala to na lepszą dystrybucję energii na bieżniku, nawet w niskich temperaturach. W efekcie opona lepiej przylega do nawierzchni mokrej bez straty parametrów na nawierzchni suchej.

    Kolejną zaletą Michelin Primacy Alpin PA3 jest zwiększona przyczepność opony na śniegu. W porównaniu do poprzednika nowy model zapewnia o 10% procent lepsze przyspieszenie i poprawę prowadzenia w typowo zimowych warunkach. W Primacy Alpin PA3 zastosowano technologię StabiliGrip, czyli trójwymiarową kombinację dwóch typów lameli: samoblokujących Bi-Directional oraz Variable Geometry. Te pierwsze pozwalają gęściej ponacinanym klockom wgryzać się skutecznie w śnieg i lód, a jednocześnie zapewniają wysoką sztywność bieżnika, dzięki czemu samochód prowadzi się pewnie i precyzyjnie. Z kolei technologia Variable Geometry (lamele o zmiennej geometrii - pofalowane na powierzchni, proste u podstawy) zapewnia większą stabilność przy dużych prędkościach. W porównaniu do modelu Pilot Alpin PA2 nowa opona ma dodatkowo o 27% gęstsze lamele, co oznacza +27% więcej pracujących krawędzi na bieżniku.

    Michelin Primacy Alpin PA3 to także krok na przód w kwestiach ekonomicznych. Zmniejszenie oporów toczenia, wpływa na obniżenie zużycia paliwa. W przypadku nowego modelu opór toczenia jest niższy o 7% niż w przypadku Pilot Alpin PA2. Jednocześnie opona zachowała typową dla swojego poprzednika długą żywotność