Nexen WINGUARD SPORT 225/40 R18 92 V

5,1
Wysyłka Gratis
Dostawa 5-6 dni roboczych
WINGUARD SPORT
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
92 (do 630 kg)
Indeks prędkości:
V (do 240km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (5 opinii)
5,1 111110
536 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

5 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 5,1 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
4,3 1111300 Dobra! Janek, 2016-04-02

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: 3,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: -/6
Ukryj
Pokaż
Jak na taką cenę bardzo dobra opona. Trochę głośna. Przy większych prędkościach troszkę niepewna, ale w zimowych warunkach sprawuje się bardzo dobrze. 8 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,8 1111800 Dobra! Łukasz, 2016-01-24

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 1,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: -/6
  • Hałas: -/6
  • Trwałość: -/6
Ukryj
Pokaż
opona świetna, cena już w ogóle. Auto prowadzi się super. Niestety o ponad litr wzrosło spalanie. Ale bezpieczeństwo najważniejsze. Koreańczycy to jednak specjaliści w kwestii motoryzacji. 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,3 1111130 Bardzo dobra! OKO, 2012-12-11

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Ciąg dalszy mojej opinii: Buczenie to wpada w rezonans z częstotliwością zależną od prędkości - radio skutecznie pomaga zapomnieć o problemie. Po za tym nie wiem czy nie jest to przypadłość losowa gdyż słyszę ją jedynie na jednej parze. Bądź co bądź jest to powiedzmy sobie jakiś tam szczegół i moim zdaniem nie ma co się czepiać. Zimówka ma trzymać i ta trzyma. Na ubitym, zmarźniętym lodo-śniegu, krótkie biegi 1-2-3 i przy odpowiednim wyczuciu pedału gazu, auto bez szału ale naprawdę bardzo wyraźnie przyspiesza. Zdecydowanie bardziej niż możnaby się tego spodziewać, patrząc na złowieszczo lśniące się na ziemi latarnie uliczne. Lamelki dość szybko się wycinają ale coś za coś, przy co sezonowej zamianie tył na przód ma to ręce i nogi, generalnie polecam z czystym sumieniem. 13 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,5 1111150 Bardzo dobra! OKO, 2012-12-11

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Jak wszystkie opony mają swoje zady i walety, ale generalnie genialne opony w tej cenie. Na mokrym, zimnym asfalcie, na pierwszym biegu, start z zatrzymania, auto przednionapędowe, nieco ponad 300 KM, gaz płynnie ale zdecydowanie i jednak do ziemi, czuć silnie napinające się mięśnie karku z trudem utrzymujące głowę na swoim miejscu i zaciskające się, zmarźnięte ręce na kierownicy, po prostu pełna przyczepność - jak dla mnie przeogromne zaskoczenie. Totalna beztroska wciskania gazu do dechy, zupełnie niczym w aucie z silnikiem 1.8 litra - nic złego stać się nie może. Komfort podróży jak na zimówkę naprawdę zadowalający, ale akurat może też dlatego, że ze względu na zdarzające się zimą wyrwy w dziurach, wybrałem sobie rozmiar o profilu nieco wyższym niż przewidziany. Hamowanie na suchym i mokrym bardzo dobre. Na lodzie jeździ jak każda inna opona bez kolców - można grać autem w curling, nawet ABS i kontrola trakcji nie przeszkadzają. Dlatego też dałem 6, aby nie zaniżyć bezpodstawnie oceny tym absurdalnym kryterium. Opona jest mimo wszystko dość cicha, auto toczy się pewnie ale lekko i powabnie. Ocena 3 przy hałasie jest za wyraźnie słyszalną "taniość". Owa słyszalna "taniość" objawia się tym, że słychać wyraźne "buczenie" opon przy prędkościach od ok. 70 km/h. Przypomina trochę buczenie opon ciężarowych lub opon roweru górskiego z terenowym bieżnikiem przy jeździe po asfalcie. Buczenie to wpada w rezonans z częstotliwością zależną od prędkości - radio skutecznie pomaga zapo... 19 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,5 1111150 Bardzo dobra! marek, 2010-01-21

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
no rewelacja,rewelacja naprawde sie nie spodziewalem autu trzyma sie jak przyklejone poprostu super 5 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    225/40 R18.
    Jej indeks prędkości - V - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 240 km/h, a indeks nośności - 92 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 630 kg.
  • Nexen Winguard Sport to opona zimowa, która została wyprodukowana specjalnie do wykorzystania w samochodach średniej i wyższej kategorii, w tym głównie autach sportowych. Dzięki niej możliwa jest dynamiczna jazda, która równocześnie będzie wyjątkowo bezpieczna nawet w trudnych warunkach.

    Typ opony: zimowa

    Rozmiary: 14-18 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Nexen to jeden z uznanych producentów ogumienia, w tym dla klasy premium. Nexen Winguard Sport to jego propozycja na okres zimowy – łączy w sobie przodujące technologie wraz ze sprawdzonymi materiałami, by jazda zimą nawet przy wyższych prędkościach była bardziej stabilna. Opona wyposażona jest w dopracowany bieżnik asymetryczny, który zbudowany jest z czterech głębokich kanałów i gęstej sieci lamelek wspomagających poziom bezpieczeństwa. W ten sposób woda, błoto czy śnieg odprowadzane są sprawnie spod samochodu, a dodatkowe nacięcia sprzyjają stabilizacji jazdy i przyczepności pojazdu, także na wirażach. W produkcji opony wykorzystano specjalną mieszankę miękką, która dzięki uzupełnieniu o krzemionkę stała się też bardziej wytrzymała na ścieranie i uszkodzenia mechaniczne, dodatkowo skutkując w niższym poziomie hałasu opony.

    Nexen Winguard Sport to korzystna propozycja dla kierowców szukających zimowych opon radzących sobie wyśmienicie w każdych warunkach. Ograniczenie aquaplaningu, wyższa przyczepność i minimalizacja drgań sprzyjają jeździe komfortowej nawet w głębokim śniegu i na nawierzchniach oblodzonych.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).