Nokian WR G2 245/50 R18 104 V

4,9
Wysyłka Gratis
[[ txtData_MrkZamowienieCzasRealizacjiID_opona_samochod_dnirobocze_12 ]]
WR G2
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
104 (do 900 kg)
Indeks prędkości:
V (do 240km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (47 opinii)
4,9 1111900
1 008 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

47 zebranych opinii 87% użytkowników poleca tę oponę 4,9 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
3,1 1111000 Średnia Marcin, 2012-01-19

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 3,0/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Na tej oponie przejechałem trzy sezony. Po zakupie bardzo miłe zaskoczenie, spisywała się świetnie w każdych warunkach. Niestety z roku na rok coraz gorzej. Bieżnik dosyć szybko się ścierał. W tym sezonie zmusiły mnie do zmiany. Bardzo kiepskie zachowanie w śniegu i błocie, lepiej na suchej nawierzchni. Mimo sentymentu odradzam. 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,2 1111120 Bardzo dobra! rosa, 2011-11-10

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
najlepsze opony jakie miałem , żadnych innych! 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,5 1111500 Dobra! Badger, 2011-09-30

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 2,0/6
Ukryj
Pokaż
ogólnie bardzo fajna opona, i jestem zadowolony z jej zakupu. Jest jedno ale: przy moim samochodzie jej asymetryczność wpływa na to, że musi być idealnie wyważona i ciśnienie w oponach na jednej osi musi być idealnie równe bo w przeciwnym wypadku powoduje lekkie "ściąganie" pojazdu :( Na początku myślałem, że to problem nieprawidłowej pracy pracowników wulkanizacji - jednak po wielu próbach i poprawkach w różnych zakładach nic nie udało się osiągnąć. Po prostu trzeba tego pilnować. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,1 1111110 Bardzo dobra! Koliber80, 2011-01-26

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Podczas pierwszej zimy po zakupie auta myślałem że mam niesprawny ABS dopiero mżawka przy -1stC pokazała że ABS działa resztę załatwiały oponki. Dzisiaj zaliczają trzecią zimę i nie widać zużycia ani gwałtownej zmiany parametrów (jakaś tam jest na pewno). Oponki kupiłem za 320 zł i to był na pewno najlepszy wybór w tej cenie a być może w ogóle bo są uniwersalne. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,2 1111200 Dobra! Sed, 2011-01-04

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
3 sezon na tym modelu. Opona świetnie spisuje się na śniegu, mrzawce i błocie pośniegowym. Na lodzie jak każda. Dość głośna powyżej 100 km/h. W zimowych górskich warunkach nigdy mnie nie zawiodła, start pod zaśnieżoną górkę wyjątkowo dobrze. Opona jest warta polecenia, użytkuję WR G2 w drugim samochodzie, także bardzo pozytywne wrażenia;) 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,8 1118000 Średnia piotr, 2010-10-29

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 4,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
bez rewelacji 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,2 1111120 Bardzo dobra! RobertZ, 2010-05-30

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona naprawdę godna polecenia 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,0 111110 Bardzo dobra! Kris, 2010-04-09

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo udane opony w stosunkowo niskiej cenie 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,7 1111700 Dobra! dziadek, 2010-03-24

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Pierwszy sezon opony sprawowały się idealnie ( 30000km). Drugi sezon pomimo ich sprawności technicznej nie sprawowały się tak dobrze i musiałbym obniżyć powyższe noty o połowę ale wytrzymały 60000km więc to chyba dobry wynik. Idealne na śnieg. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,8 1111800 Dobra! Daniel Jędrzejowski, 2010-03-22

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona sprawdziła misię idealnie zarówno w warunkach górskich jak i na równinach.Pierwszy raz mam tak dobre opony zimowe. Przejechałem na nich ponad 10000 km w różnych warunkach a zimę mieliśmy w tym roku prawdziwą.Gorąco polecam wszystkim tą oponę 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    245/50 R18.
    Jej indeks prędkości - V - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 240 km/h, a indeks nośności - 104 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 900 kg.
  • Nokian WR G2 to zimowa opona premium przeznaczona do samochodów osobowych, która powinna spełnić wymagania kierowców szybszych samochodów. To model mający wysokie osiągi na nawierzchniach zimowych – błocie pośniegowym oraz mokrej szosie. Przyczepność, stabilność i kierowalność, a także niskie opory toczenia to jej kolejne atuty.

    Typ opony: zimowa

    Rozmiary opony: 13-20 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Nokian to fińska marka, która produkuje wysokiej klasy opony, by spełnić wszystkie oczekiwania wymagających klientów. Nokian WR G2 to jej produkt przeznaczony na okres zimowy, także na zimę w Europie Środkowej, kiedy pogoda zmienia się błyskawicznie. Asymetryczny bieżnik zastosowany w tym modelu gwarantuje jej wyjątkową przyczepność niezależnie od nawierzchni. Na śniegu, błocie pośniegowym, w deszczu czy na suchej szosie stale sprzyja bezpiecznej jeździe przy nawet ekstremalnych warunkach. Stabilizator bieżnika poprawia trakcję, samoblokujące lamele w środkowej części opony i technologia Wipe Sipe skracają drogę hamowania. Do produkcji opony zastosowano proekologiczną mieszankę z krzemionką i olejem słonecznikowy, która poprawia przyczepność i daje zmniejszone opory toczenia.

    Nokian WR G2 to korzystny zakup na okres zimowy, jeżeli poszukuje się opon gwarantujących bezpieczeństwo na trudnych nawierzchniach, w tym na błocie pośniegowym i wodzie. Dzięki wykorzystaniu specjalnego bieżnika oraz mieszanki gumy uzyskano przyczepność i stabilność niezależnie od dystansów i warunków.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).