Pirelli SottoZero

Pirelli SottoZero 245/35 R18 92 V

4,9
Wysyłka Gratis
Dostawa 10 dni roboczych
Indeks nośności:
92 (do 630 kg)
Indeks prędkości:
V (do 240km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców (19 opinii)
4,9 1111900
1 126 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Oferta dostępnych rozmiarów tego modelu

Nazwa Rozmiar Indeksy Cena Sztuk
Pirelli SottoZero 245/35 R18 92 V 1 126 zł/szt. - + Kup teraz
Pirelli SottoZero 245/35 R18 92 V 1 162 zł/szt. - + Kup teraz
Pirelli SottoZero 275/40 R18 103 V 1 209 zł/szt. - + Kup teraz
Pirelli SottoZero 245/40 R19 98 V 1 239 zł/szt. - + Kup teraz
Pirelli SottoZero 255/35 R20 97 V 1 511 zł/szt. - + Kup teraz
Pirelli SottoZero 305/35 R20 104 V 2 248 zł/szt. - + Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

19 zebranych opinii 89% użytkowników poleca tę oponę 4,9 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
4,1 1111100 Dobra! Piotr, 2012-02-24

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 2,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
kiepsko radzi sobie na śniegu i lodzie. lepiej kupić oponę z bieżnikiem w jodełkę. Pozostałe parametry ok. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,8 1111800 Dobra! Marco, 2010-03-02

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo dobre opony sprawiają ze czujesz sie pewnie na kazdej nawierzchni: snieg,chlapa,woda,sucha. Polecam 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,4 1111140 Bardzo dobra! Jacek K., 2010-03-01

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo dobrze zachowują się na mokrym śniegu/błocie śniegowym. Troszkę za głośne. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,5 1115000 Średnia el, 2010-02-12

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 2,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Podczas mocnego przyspieszania silnie ciągną w bok. Za duże rozrzuty parametrów między oponami. Wpadka jakościowa, jak to we włoskich wyrobach. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,4 1140000 Słaba Jarek, 2010-01-01

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 2,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 2,0/6
  • Opory toczenia: 2,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 4,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona niebiezpieczna. Niestety znów się okazało co najtańsze to najgorsze w przypadku jednego producenta. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,8 1111800 Dobra! Roberto, 2009-10-06

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
na kopnym sniegu jak czołg. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,7 1111700 Dobra! Prezes, 2009-10-06

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo dobra opona, choć SnowSport na śniegu i lodzie wydawał mi sie lepszy. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,5 1111500 Dobra! Lesny, 2009-10-06

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo dobra opona - bardzo dobra cena. Polecam z czystym sumieniem! 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,7 1111700 Dobra! SiJey, 2009-10-05

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Opony wręcz idealne na zimę przy takim profilu jaki posiadam, przy czym wymagają dużego momentu żeby się 'wgryźć' w jezdnię - guma jest specyficzna, ponieważ przy mniejszym wysiłku potrafi się uślizgnąć, natomiast im większe obciążenie tym lepiej trzyma się nawierzchni. Przy tym rewelacyjny komfort jazdy, brak wyraźnej głośnej pracy pomimo szerokiego profilu i wygląd pierwsza klasa. Zdecydowanie najlepsze opony do tej pory jakie miałem na sezon zimowy, przy czym byłem pewien obaw popularnej twardości opon Pirelli, jak to potrafi być w oponach letnich, natomiast tutaj problemu nie ma i oponki godne polecenia ! 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,9 1111900 Dobra! FoxŁódź, 2009-03-30

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Opony oceniałem w każdej kategorii oddzielnie to znaczy: 6 jak na jazdę po śniegu itd. przejechałem w życiu ok miliona km, zjeżdziłem dziesiatki kompletów opon w każdych możliwych warunkach. to są opony dla wymagającego kierowcy, znającego możliwości samochodu, bo w tym przypadku one w dużym stopniu określają granice bezpieczeństwa na tej oponie (np: szytwne precyzyjne zawieszenie pozwoli na znacznie więcej niż zawieszenie popularnego sedana czy kombi). Trudno mi oceniać poziom hałasu czy komfort bo nigdy na to nie zwracałem dużej uwagi, nie umiem także jeszcze ocenić ścierlności (coś musiałem zaznaczyć). 1. suchy asfalt - szeroki margines, wolałbym mniejszy, ale opona pomimo uślizgu nadal zachowuje kierowalność. Może to uśpić czujność, bo drugiego ostrzeżenia nie ma i w pewnym momencie opona puszcza. Prowadzenie w zielonym polu bez zastrzeżeń, zarówno na prostej jak i w łuku 2. na mokrej żółte pole (resztki kierowalności) znacznie węższe niż na suchym, dobra odporność na aquaplaning 3. na śniegu - doskonale odblokowuje klocki (samooczyszczanie) wysoka precyzja, duży uciąg i opóźnienie, praktycznie same zalety! 4. na lodzie - resztki przyczepności zachowane, stosunkowo dobrze wyczuwalny moment przekroczenia granic, szybko odzyskuje przyczepność po odpuszczeniu Polecam doświadczonym kierowcom - dobrze wydane pieniądze. Osoby z mniejszym doświadczeniem nie wykorzystają w pełni potencjału, a poczucie bezpieczeństwa _moze_ przyczynić się do przecholowania 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    245/35 R18.
    Jej indeks prędkości - V - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 240 km/h, a indeks nośności - 92 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 630 kg.
  • Pirelli SottoZero należy do grupy uzyskujących wysokie opinie opon zimowych w swojej klasie. Producent zastosował w niej specjalny asymetryczny bieżnik SnowSport wraz z technologią P ZERO, która odpowiada za najlepszą przyczepność w zimowych warunkach. Dodatkowym atutem jest wytrzymała zimowa mieszanka gumy oraz atrakcyjny wygląd tego modelu, który podczas użytkowania jest ponadto wyjątkowo komfortowy.

    Typ opony: zimowa

    Rozmiary opony: 15-20 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Pirelli to lubiana wśród kierowców marka opon, w tym w szczególności w segmencie High Performance. Pirelli SottoZero jest jednym z jej udanych modeli przeznaczonych na zimę, aby jazda była bardziej bezpieczna i jednocześnie także wygodna i płynna nawet przy rozwijaniu wyższych prędkości. Specjalny bieżnik asymetryczny, który wykonany jest w technologii P ZERO zapewnia jednocześnie kontrolę trakcji na mokrej nawierzchni i sprzyja usuwaniu wody i błota pośniegowego spod kół. Dodatkowo uzyskano także skrócenie drogi hamowania oraz świetną przyczepność boczną dzięki dużym i sztywnym blokom w strefie barkowej. Plusem jest poprawa stabilności toru jazdy oraz precyzja kierowania – lamelki na całej powierzchni opony dosłownie wgryzają się w podłoże i redukują ryzyko poślizgów. Opona Pirelli SottoZero to także model cichy i zmniejszający drgania, dlatego jazda nawet na dłuższych trasach jest wygodna.

    Pirelli SottoZero powinna spełnić oczekiwania kierowców doceniających zimą nie tylko bezpieczeństwo, ale także precyzję i stabilność kierowania na trudnych nawierzchniach nawet przy wyższych prędkościach. Ponadto plus to niskie opory toczenia, więc i wyższe oszczędności dla jeszcze większego zadowolenia.