Pirelli P Zero Direzionale

Pirelli P Zero Direzionale 245/45 R18 96 Y

Wysyłka Gratis
Dostawa 6-7 dni roboczych
Indeks nośności:
96 (do 710 kg)
Indeks prędkości:
Y (do 300km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców
689 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Oferta dostępnych rozmiarów tego modelu

Nazwa Rozmiar Indeksy Cena Sztuk
Pirelli P Zero Direzionale 245/45 R18 96 Y 689 zł/szt. - + Kup teraz
Pirelli P Zero Direzionale 225/40 R18 88 Y 743 zł/szt. - + Kup teraz
Pirelli P Zero Direzionale 215/45 R18 89 Y 962 zł/szt. - + Kup teraz
Pirelli P Zero Direzionale 205/55 R16 91 Y 1 351 zł/szt. - + Kup teraz
Pirelli P Zero Direzionale 225/40 R18 88 Y 1 712 zł/szt. - + Kup teraz
Pirelli P Zero Direzionale 215/45 R18 89 Y 2 431 zł/szt. - + Kup teraz

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    245/45 R18.
    Jej indeks prędkości - Y - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 300 km/h, a indeks nośności - 96 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 710 kg.
  • Typ: opona letnia.

    Przeznaczenie: samochody osobowe.

    Rozmiary: 16-20''

    Opony o najwyższych osiągach, do samochodów o wysokiej mocy silnika, klasy wyższej, sportowej i luksusowej Znakomita przyczepność i zmniejszone opory toczenia Pewna reakcja przy szybkiej jeździe w każdych warunkach Stabilna, komfortowa i bezkompromisowa Opony radialne o utraniskim profilu, do samochodów o prędkości maksymalnej powyżej 240km/h (indeks Z), o średnicy tarcz kół od 15' do 20'. PZERO SYSTEM™ ustanawia standard w segmencie opon o bardzo wysokich osiągach. W zależności od charakterystyki samochodu PZERO SYSTEM™ może być kombinacją Pzero Direzionale™ na przód i Pzero Asimmetrico™ (tył) lub Pzero Asimmetrico na wszystkich kołach. P Zero System™: opcje konfiguracji 1. Opona KIERUNKOWA z przodu, ASYMETRYCZNA z tyłu System zalecany przy dużych prędkościach, w różnych warunkach pogodowych, przy nawierzchni suchej i mokrej. Szczególnie przydatny w pojazdach z silnikiem usytuowanym z tyłu bądź w części centralnej. 2. Opona ASYMETRYCZNA z przodu i z tyłu Układ zalecany do jazdy z dużą prędkością, wskazany szczególnie jako wyposażenie pojazdów posiadających napęd na przednią oś lub na obie osie.