Kleber KRISALP HP 2 175/65 R14 82 T

4,5
Wysyłka Gratis
Dostawa w 48 h
KRISALP HP 2
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
82 (do 475 kg)
Indeks prędkości:
T (do 190km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (40 opinii)
4,5 1111500
198 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

40 zebranych opinii 77% użytkowników poleca tę oponę 4,5 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
2,5 1150000 Słaba PIOTR, 2016-01-02

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: 3,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 1,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 2,0/6
  • Trwałość: -/6
Ukryj
Pokaż
Na suchej i lekko mokrej nawierzchni jest dobrze, ale po obfitym deszczu nie jest najlepiej. Samochód ślizga się przy niewielkim dodaniu gazu . Po pierwszym śniegu kłopoty przy hamowaniu (40 km/h) , na zakrętach słabo trzyma się drogi.Opona dosyć głośna (nawet myślałem że to łożyska). Do spokojnej jazdy po mieście może być , do jazdy szybszej poza miastem odradzam!!! 6 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,0 11111000 Dobra! Adrian N, 2015-08-14

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: 5,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: -/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
kupilem je jako roczne uzywki. auto w automacie, wiec przy ruszaniu dobra opona to podstawa i naprawde zadnych zastrzezen. w obronie opony, bo naprawde czesto mi pomogla na sniegu - powiem, ze nie warto opon oceniac w zakresie - "nie radzi sobie na oblodzonym". nie ma kolcow, to sobie nie radzi ;) normalne uzytkowanie - brak zastrzezen 9 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,1 1111100 Dobra! RealTime, 2013-04-02

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 1,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona bardzo słabo zachowuje się na śniegu. Na lodzie daje mierny poziom bezpieczeństwa. Odradzam 9 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,4 1111400 Dobra! oley, 2013-02-02

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Przy tej cenie do opon nie mam zastrzeżeń, jednak następnym razem wole trochę dołożyć. Podczas ostrych mrozów opona spisuje się ok. Ale gdy temp. dojdzie do zera - strasznie pływa. Jest dość cicha i nie zużywa się szybko, ale za to na mokrym - troszkę za szybko traci przyczepność. Przeznaczona dla ludzi jeżdżących TYLKO ostrożnie i powoli. Przy troche większej dynamice wypada przeciętnie, a wręcz kiepsko. 14 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,0 111110 Bardzo dobra! doktorek, 2012-09-23

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
polecam wszystkim komu zależy na przyczepności i bezpieczeństwu. Jeśli ktoś chce ruszać pod górkę 45st czy ścigać się na lodzie proponuję kolce ;) 6 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,0 111000 Średnia PS, 2012-02-26

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 1,0/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
NA SUCHYM I DESZCZU JESZCZE W MIARĘ ALE PIERWSZY ŚNIEG I NA LEKKIEJ GÓRCE PRZED DOMEM NIE MOGŁEM RUSZYĆ.DĘBICA FRIGO 2 TO ZŁOTO W PORÓWNANIU DO TEGO KLEBERA 11 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,4 1114000 Średnia Michał, 2011-11-10

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 2,0/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
Opona jest cicha i dobrze zachowuje się na suchym asfalcie, poza tym nic dobrego o niej nie można powiedzieć. 3 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,3 1111300 Dobra! Maryc, 2010-12-02

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 4,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 2,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Za 150 zł opony sa rewelacyjne. Przyczepność na sniegu i mokrym asfalcie o wiele lepsza niż Dunlop WinterSsport M3 z bieżnikiem 4mm. Samochód mieli kołami na światłach tylko normalnie rusza. Do małych samochodów opona nadaje się idealnie. Mieszkam poza miastem i na Kleber jeszcze nie musiałem wypychać samochodu - w przeciwieństwie do Dunlopów które nie dawały rady w mokrym sniegu. 5 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,2 1111200 Dobra! marcin, 2010-04-02

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
super na sniegu,tegoroczna zima to potwierdzila 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,1 1111110 Bardzo dobra! SEBA, 2010-03-18

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Bardzo dobre opony za jeszcze lepszą cenę. Polecam! 5 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    175/65 R14.
    Jej indeks prędkości - T - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h, a indeks nośności - 82 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 475 kg.
  • Kleber Krisalp HP 2 to solidna opona zimowa w klasie średniej przeznaczona do miejskich i kompaktowych samochodów osobowych. Wyposażona jest w kierunkowy bieżnik oraz wiele drobnych lamelek, które zapewniają jej bardzo dobre wyniki na zaśnieżonych i mokrych nawierzchniach, także z błotem pośniegowym i lodem. Opona Kleber Krisalp HP 2 została wielokrotnie doceniano, w tym w testach ADAC.

    Typ opony: zimowa

    Rozmiary: 13-17 cali

    Bieżnik opony: kierunkowy

    Klasa: średnia

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Francuska marka Kleber produkuje opony już od ponad stu lat. Kleber Krisalp HP 2 to jeden z jej popularnych modeli, który nieustannie wybierany jest na zimę przez kierowców z całego świata. Kleber Krisalp HP 2 to opony wyróżniające się optymalnym stosunkiem jakości i ceny, dlatego są idealne dla kierowców szukających bezpieczeństwa i wysokich osiągów, ale bez przepłacania. Prezentowana opona to model kierunkowy, bogato nacinany lamelkami, których liczba jest większa o 42% od wcześniejszej wersji. W centralnej części opony znajduje się szerokie żebro z nacięciami, które bardzo dobrze stabilizuje samochód i sprzyja najlepszym właściwościom trakcyjnym podczas jazdy. Hamowanie na mokrej, a nawet oblodzonej nawierzchni nie jest żadnym problemem dla Krisalp HP 2. Wyśmienitym wynikom opony sprzyja dodatkowo specjalnie skomponowana mieszanka gumy, która nie traci właściwości przy ujemnych temperaturach.

    Kleber Krisalp HP 2 to korzystny wybór w klasie średniej opon zimowych. To przyczepne i bezpieczne opony nawet na ekstremalne warunki na drodze.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).