Kleber Quadraxer 205/50 R17 93 V

Wysyłka Gratis
Dostawa 10 dni roboczych
Quadraxer
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
93 (do 650 kg)
Indeks prędkości:
V (do 240km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców
668 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    205/50 R17.
    Jej indeks prędkości - V - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 240 km/h, a indeks nośności - 93 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 650 kg.
  • Opona całoroczna Kleber Quadraxer jest jednym z popularnych modeli, w których zastosowano sprawdzony bieżnik kierunkowy i mieszankę dopasowującą się dynamicznie do warunków pogodowych. Dzięki nowoczesnym technologiom produkcji tej opony będzie ona bezproblemowo służyła przez kilka sezonów, nie wymagając częstych wymian.

    Typ opony: całoroczna

    Rozmiary opony: 13-18 cali

    Bieżnik opony: kierunkowy

    Klasa: ekonomiczna

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Kleber jest producentem opon z ponad stuletnim doświadczeniem, który obecnie należy do koncernu Michelin. To jedna z najbardziej popularnych marek, która produkuje wysokiej klasy ogumienie dla samochodów osobowych i dostawczych. Kleber Quadraxer jest jej oponą całoroczną w średniej klasie, która dobrze sprawdza się w każdych warunkach. Dzięki wykorzystaniu kierunkowego bieżnika opona wydajnie odprowadza śnieg, wodę i błoto pośniegowe, zapobiegając poślizgom. Także Kleber Quadraxer daje krótsze hamowanie na nawierzchni mokrej i suchej, aby poprawić bezpieczeństwo. Warto też wskazać na wykorzystanie krzemionki w mieszance gumy – w ten sposób opony zachowują należytą wytrzymałość oraz równomierne zużycie. Kleber Quadraxer zachowuje się cicho i tłumi wibracje, dlatego jazda jest zawsze wygodna, nawet na dłuższych dystansach.

    Zatem Kleber Quadraxer będzie korzystnym zakupem dla samochodów osobowych – dzięki sprawdzonej konstrukcji i materiałom uzyskano produkt całoroczny, który stale zachowuje wysokie bezpieczeństwo oraz gwarantuje wytrzymałość przy codziennym użytkowaniu.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).