Pirelli Snowcontrol Serie III 175/65 R14 82 T

5,7
Wysyłka Gratis
Dostawa 24.09.2019r.
Snowcontrol Serie III
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
82 (do 475 kg)
Indeks prędkości:
T (do 190km/h)
Data produkcji:
2018
Kraj produkcji:
Turcja
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (1 opinia)
5,7 1111170
216 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

1 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 5,7 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,7 1111170 Bardzo dobra! Mariuss, 2014-10-22

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: 5,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Dobra opona za dobre pieniadze. 7 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    175/65 R14.
    Jej indeks prędkości - T - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h, a indeks nośności - 82 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 475 kg.
  • Pirelli Snowcontrol Serie III to najwyższa jakość i maksymalne osiągi w segmencie opon zimowych. To model o świetnych parametrach, by wspomagać jazdę na śniegu, lodzie, błocie pośniegowym oraz wodzie. Dzięki nowoczesnej konstrukcji i wysokiej klasy materiałom uzyskano godną zaufania przyczepność i skrócono drogę hamowania, gwarantując jednocześnie optymalną sterowność zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni.

    Typ opony: zimowa

    Rozmiary: 14-16 cali

    Bieżnik opony: kierunkowy

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Pirelli produkuje opony wysokiej jakości, które są skierowane także do wymagających klientów – posiadaczy samochodów średniej i wyższej klasy. Dla nich przygotowano także Pirelli Snowcontrol Serie III, czyli oponę zimową, która może spełnić wszystkie ich oczekiwania. Dzięki specjalnie zaprojektowanemu bieżnikowi kierunkowemu z technologii I.B.S. (Interactive Brickwork Siping) dla konstrukcji bloków uzyskano najlepsze wyniki zarówno dla suchych, jak i mokrych nawierzchni. Dodatkowe mikronacięcia na całym bieżniku zwiększają powierzchnię styku opony z podłożem i poprawiają precyzję sterowania. W tym modelu zastosowano nowoczesną mieszankę, która wspiera przyczepność na mokrych nawierzchniach. Snowcontrol Serie III to optymalny komfort i idealna trakcja na śniegu, by jazda mogła być codziennie bezpieczna.

    Z Pirelli Snowcontrol Serie III podróżowanie zimą staje się jeszcze wygodniejsze, a dodatkowo dzięki spełnieniu najwyższych standardów w zakresie bezpieczeństwa to godny polecenia zakup.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).