Bridgestone Blizzak LM30 195/60 R15 88 T

5,1
Wysyłka Gratis
Zapytaj o dostępność
Blizzak LM30
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
88 (do 560 kg)
Indeks prędkości:
T (do 190km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (8 opinii)
5,1 111110
551 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

8 zebranych opinii 100% użytkowników poleca tę oponę 5,1 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,4 1111140 Bardzo dobra! witek, 2010-11-05

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
rewelacyjne opony. ponownie też bym kupił. 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,1 1111110 Bardzo dobra! mlody, 2010-10-17

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
opony są godne polecenia !!!! 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,6 1111600 Dobra! blady, 2010-04-14

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 4,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
rewelacyjne opony polecam 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,6 1111600 Dobra! blady, 2010-04-14

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 4,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
rewelacyjne opony polecam 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,1 1111110 Bardzo dobra! deha, 2010-04-13

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
BARDZO DOBRE OPONY, ZNAKOMITE NA ŚNIEG I MOKRĄ NAWIERZCHNIĘ. NA LODZIE ZACHOWUJĄ SIĘ PRZECIĘTNIE (TAK JAK KAŻDA INNA OPONA BEZ KOLCÓW). NISKIE OPORY TOCZENIA, POLECAM!! 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,9 1111900 Dobra! Waldek, 2010-03-03

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 4,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Super oponki polecam 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,8 1111800 Dobra! ms, 2010-01-31

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Opony byłem zmuszony wymienić, gdyż jeżdziłem na oponach Michelin Alpin A3. Opony Michelin okazały się fatalne. Cały czas uruchamiał się ABS, ESP. Wydawały dziwny metaliczny dźwięk. Produkt zdecydowanie przereklamowany. Po zamontowaniu opon Blizzak LM 30 momentalna poprawa wszystkich parametrów jazdy. Zaznaczam, że opony Bridgestone są używane w gorszych warunkach atmosferycznych niż opony Michelin. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,8 1111180 Bardzo dobra! witek, 2010-01-12

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Hej, Powiem krótko : są rewelacyjne ! Jeździmy n nich z żoną od początku listopada, więc przekrój warunków atmosferycznych pełny: - bardzo dobre i odpowiednio ciche na suchej nawierzchni, - świetne odprowadzenie wody, - bardzo dobrze spisują się na śniegu ! Piszę o tych oponach, bo krążą błędne opinie że niby są za twarde na zimowe. Nieprawda. Komfort jazdy znakomity. Polecam te zimówki gorąco. 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    195/60 R15.
    Jej indeks prędkości - T - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h, a indeks nośności - 88 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 560 kg.
  • Bridgestone Blizzak LM30 to opłacalny wybór na sezon zimowy – najwyższej jakości opona klasy premium, która sprzyja jeździe jednocześnie bezpiecznej i dynamicznej. Blizzak LM30 to jednak nie tylko wysokie osiągi niezależnie od nawierzchni, ale dodatkowo także zredukowany hałas, by jazda była jeszcze bardziej komfortowa.

    Typ opony: zimowa

    Rozmiary: 14-17 cali

    Bieżnik opony: asymetryczny

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Bridgestone to marka znana ze swojej zimowej serii Blizzak, która zbiera cały czas pozytywne recenzje od kierowców i wyróżnienia w testach opon. Bridgestone Blizzak LM30 to opona przeznaczona do jazdy na śniegu oraz na lodzie, błocie pośniegowym i deszczu, z którymi radzi sobie doskonale dzięki asymetrycznemu bieżnikowi i dodatkowo dużej liczbie lamelek, które poprawiają jej przyczepność. Usytuowane z boku usztywniające klocki sprawiają, że opona zachowuje należytą stabilność nawet w najcięższych warunkach. Do produkcji opony wykorzystano specjalną miękką mieszankę na zimę, aby cały czas, nawet w mroźne dni, zachowała ona swoje właściwości. Wzmocnienie mieszanki spowodowało dodatkowo jej dłuższy okres używalności – bez problemu można korzystać z niej przez kilka sezonów.

    Bridgestone Blizzak LM30 to atrakcyjna propozycja głównie dla kierowców miejskich, ale sprawdzi się także przy dłuższych trasach. Hamowanie na śniegu i wodzie, startowanie nie stanowią wtedy żadnych trudności. To świetna jakość, by jazda zimą była całkowicie bezpieczna i komfortowa dla każdego pasażera samochodu.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).