Dunlop SP WINTER SPORT 3D 185/65 R15 88 T

5,1
Wysyłka Gratis
Dostawa 4-5 dni roboczych
SP WINTER SPORT 3D
UWAGA! W zależności od szerokości lub homologacji opony wzór bieżnika może się różnić.
Indeks nośności:
88 (do 560 kg)
Indeks prędkości:
T (do 190km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Zobacz pełną etykietę UE
Ocena kierowców (37 opinii)
5,1 111110
260 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

37 zebranych opinii 89% użytkowników poleca tę oponę 5,1 ocena ogólna
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,9 1111190 Bardzo dobra! Sajmon, 2012-10-27

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Według mnie jest to najlepsza opona na zimę. Przewidywalne zachowanie opony, nawet w ekstremalnie trudnych warunkach. Szczerze POLECAM 7 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,8 1111800 Dobra! Aleksander Lorenzo, 2012-02-13

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 4,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 4,0/6
Ukryj
Pokaż
brak 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
3,9 1119000 Średnia DS, 2012-02-11

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 1,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Zasadnicza wada, przez którą musiałem kupić inne opony,to drgania kierownicy od 100km/h.Wszystkie cztery opony jajowate -nie można tego usunąć nawet poprzez obracanie opony względem felgi. Kompromitacja - zwłaszcza, że dunlop to droższa marka. 8 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,6 1111160 Bardzo dobra! bartek4334, 2011-05-20

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Brawo!!!Brawo!!! Najlepsza opona na jakich dotychczas jeździłem, a było ich troszkę Dopoki ktoś nie spróbuje to się nie przekona. Ja będę tych opon używał, aż zakończy się ich produkcja :P 0 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
4,3 1111300 Dobra! stachoo, 2011-01-29

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 4,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 4,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Po prostu krzywe, niewyważalne. Odpowiednie dla osób poruszających sie do 120 km/h powyżej tej predkości nieusuwalne drgania. Nic nie daje obracanie, układanie itp. Kibel - dobre do traktora bo trakcję maja dobrą. Bardzo się zawiodłem. 7 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
2,8 1180000 Słaba tatojakubaiani, 2011-01-21

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 3,0/6
  • Opory toczenia: 3,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 3,0/6
  • Wygląd opony: 3,0/6
  • Hałas: 3,0/6
  • Trwałość: 1,0/6
Ukryj
Pokaż
Całkiem łyse po 15tys km przy jeździe na tylnej osi. Dramat!!! 3 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
6,0 111111 Rewelacja! ZDX, 2010-12-29

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
NAPRAWDĘ DOBRA OPONA, NIE BOI SIĘ STROMYCH PODJAZDÓW - ZERO UŚLIZGÓW,INNE MARKOWE OPONY POLEGAŁY W WALCE - PRZETESTOWANE ZE ZNAJOMYMI 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,5 1111150 Bardzo dobra! ZBYSZEK, 2010-10-28

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 3,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
SUPER OPONKA, W SZCZEGÓLNOŚCI NASZE POLSKIE DROGI.ZACHOWANIE NA ŚLISKIEJ DRODZE W PEŁNI PRZEWIDYWALNE - POLECAM 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,8 1111180 Bardzo dobra! sajmon, 2010-10-22

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 5,0/6
Ukryj
Pokaż
Najlepsza opona zimowa, warta w 100% wydanej kasy.Opona najlepiej oceniana przez ADAC 1 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
5,1 1111110 Bardzo dobra! GEEZEE, 2010-09-30

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 5,0/6
  • Opory toczenia: 5,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 5,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 3,0/6
Ukryj
Pokaż
Co prawda posiadam auto 4x4 ale byłem w szoku jak się jeździło na tych oponach. Stawałem w połowie góry i ruszałem jak w lecie. Opona nie bała się żadnej zaspy. Dwa sezony jeździłem i mam tylko zastrzeżenia co do ścieralności opony. Bo szczerze w tym roku w połowie sezonu opona patrząc po bieźniku to nadawała się do kosza ale jeździłem do samego końca i to ciągle po bystrych podjazdach. Do domu nie wyjechałem tylko raz ale wtedy już zaspy były 3-krotnie wyższe niż samochód 2 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    185/65 R15.
    Jej indeks prędkości - T - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h, a indeks nośności - 88 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 560 kg.
  • Dunlop SP WINTER SPORT 3D to opony zimowe przeznaczone w szczególności do samochodów osobowych prestiżowych marek klasy średniej, premium HP i UHP, w tym szczególnie do samochodów SUV – z napędem na 4 koła. Z nimi jazda będzie wyjątkowo przyjemna nawet wtedy, gdy warunki na drodze będą trudne. Prezentowany model został wielokrotnie doceniony w testach ADAC oraz Auto Bild, zajmując czołowe pozycje dla SUV-ów.

    Typ opony: zimowa

    Rozmiary: 15-20 cali

    Bieżnik opony: kierunkowy

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Dunlop w swojej ofercie ma wiele opon przeznaczonych na sezon zimowy. Dunlop SP WINTER SPORT 3D to doskonała propozycja dla właścicieli samochodów wyższej klasy. SP WINTER SPORT 3D to opona wyposażona w specjalnie przystosowany do zimowych warunków bieżnik kierunkowy. Duża liczba lameli w trzech różnych typach i układ blokujących się nawzajem klocków 3D gwarantują przyczepność i stabilność jazdy na wodzie, lodzie, śniegu oraz błocie pośniegowym, bez ryzyka poślizgów i utraty sterowności samochodu. Bez problemu poradzą sobie także na suchej drodze. Podczas jazdy opony zachowują ciszę, dlatego z nimi komfort jazdy jest nieporównywalny z innymi modelami. Dunlop SP WINTER SPORT 3D zostały wykonane z zimowej mieszanki gumy wzbogaconej krzemionką, by zapewnić równomierny rozkład nacisków i wytrzymałość.

    Dunlop SP WINTER SPORT 3D to optymalne rozwiązanie w klasie premium, by prowadzenie samochodu zimą sprawiało przyjemność, a nawet ekstremalne warunki nie były trudne w pokonaniu.

Zgodnie z Rozporządzeniem WE Nr 1222/2009 od listopada 2012 na oponach pojawia się nowe oznakowanie w formie etykiet przyklejonych na oponie. Przepis ten obejmuje wszystkie opony do samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych i dużych samochodów ciężarowych.
Na etykietach ukazane są 3 parametry: opór toczenia, hamowanie na mokrej nawierzchni oraz hałas zewnętrzny.

Oszczędność (opór toczenia)

Klasa A to opona najbardziej oszczędna (o najmniejszych oporach toczenia), a klasa G to opona najmniej oszczędna (o największych oporach toczenia). Wielkość oporów toczenia wpływa na zużycie paliwa i emisję spalin przez samochód. Im większe opory toczenia, tym wyższe spalanie paliwa i emisja spalin.

Hamowanie na mokrej nawierzchni

Klasa A to najkrótsza droga hamowania, a klasa G to najdłuższa droga hamowania. Hamowanie na mokrej nawierzchni oznacza zdolność opony do utrzymania przyczepności na mokrej drodze. W praktyce, im lepsza klasa tego parametru, tym lepsze właściwości na mokrej nawierzchni. Jest to istotny parametr dla zachowania bezpieczeństwa na drodze.

Hałas zewnętrzny

Hałas wytwarzany przez opony przejeżdżającego auta określany jest za pomocą symbolu fal: 1 fala to opona cicha, a 3 fale to opona głośna. Ponadto, obok pojawiają się konkretne wartości głośności opony wyrażone w decybelach (dB).