Continental ContiWinterContact TS850

Continental ContiWinterContact TS850 195/65 R15 91 T

4,1
Wysyłka Gratis
Dostawa 6-7 dni roboczych
Indeks nośności:
91 (do 615 kg)
Indeks prędkości:
T (do 190km/h)
Kraj produkcji:
Brak informacji
Opór toczenia
Hamowanie na mokrej nawierzchni
Hałas zewnętrzny
Ocena kierowców (3 opinie)
4,1 1111100
380 Nasza cena brutto
+ -
Kup teraz

Oferta dostępnych rozmiarów tego modelu

Nazwa Rozmiar Indeksy Cena Sztuk
Continental ContiWinterContact TS850 195/65 R15 91 T 380 zł/szt. - + Kup teraz
Continental ContiWinterContact TS850 195/65 R15 95 T 386 zł/szt. - + Kup teraz
Continental ContiWinterContact TS850 205/55 R16 91 H 411 zł/szt. - + Kup teraz
Continental ContiWinterContact TS850 215/65 R15 96 H 420 zł/szt. - + Kup teraz

Niezależne testy i opinie użytkowników tych opon

3 zebranych opinii 66% użytkowników poleca tę oponę
Pokaż opinie klientów Ukryj opinie klientów
5,4 1111140 Bardzo dobra! Zweimall, 2015-10-21

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 5,0/6
  • Tłumienie nierówności: 5,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 5,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 5,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Kupilem te oponki zaraz jak sie pojawily, jako najnowszy model. Wiec teraz bedzie juz 3 zima na tych oponkach. Jezdze glownie w miescie, od czasu do czasu gdzies dalej. Na miasto swietne opony.Na suchym bardzo dobrze,ale tylko do temperatury +10 stopni,powyzej czuc jak sie uginaja na szybko branych zakretach, i takie wrazenie zbyt miekkiego hamowania.Przy temperaturach ponizej 0 idealnie sie spisuje. Dobrze sie jezdzi przy wiekszych predkosciach, jechalem raz do warszawy w nocy , i przy 200km/h zadnych wibracji (stalowe felgi). Na mokrym rewelacja, kierunkowy bieznik sie sprawdza,to jest 1 z najmocniejszych stron ten opony, swietnie odprowadza wode. Kolejny plus to ze sa ciche,mam wrazenie ze cichsze od letnich dunlopow. Na sniegu bardzo dobrze,nigdy nie bylo problemu zeby wyjechac z garazu nawet jak bylo 20cm swiezego sniegu. Na ubitym sniegu tez mozna sobie pozwolic na szybsza jazde. Kolejny plus to trwalosc zaczynam juz 3 sezon na tych oponach i nie widac znacznego ubytku,mysle ze na 3-4 sezony jeszcze wystarcza. Z minusow to jazda po rondzie na przymarzajacym blocie poslizgowym, oponki tracily przyczepnosc przy lekkim dodaniu gazu, a moze to tylko przez to ze jezdze turbodieslem i przez duzy moment obrotowy. Kolejny minus to zuzycie paliwa, w porownaniu do letnich opon spalanie wzroslo o okolo 0.8-1L na 100km. Ale moze to poprostu przez zime. Ogolnie jesli na miasto i do szybszej jazdy to polecam. 10 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
6,0 111111 Rewelacja! Radek/Szczecin, 2015-01-26

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 6,0/6
  • Tłumienie nierówności: 6,0/6
  • Mokra nawierzchnia: 6,0/6
  • Opory toczenia: 6,0/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 6,0/6
  • Wygląd opony: 6,0/6
  • Hałas: 6,0/6
  • Trwałość: 6,0/6
Ukryj
Pokaż
Jestem zadowolony. Bardzo dobrze spisuja sie na osniezonych drogach. W gorach nie mialem problemow z podjazdem. Duzo krotsza droga hamowania w porownaniu do Dunlopow. Opony sa tez duzo cichsze, komfort jazdy znacznie wiekszy jak na Dunlopach. Zauwalny tez spadek w spalaniu benzyny. 11 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie
1,0 100000 Słaba Maciej, 2014-12-20

Ocena szczegółowa

  • Sucha nawierzchnia: 1,0/6
  • Tłumienie nierówności: -/6
  • Mokra nawierzchnia: 1,0/6
  • Opory toczenia: -/6
  • Śnieg i błoto pośniegowe: 1,0/6
  • Wygląd opony: -/6
  • Hałas: -/6
  • Trwałość: -/6
Ukryj
Pokaż
Ogromne rozczarowanie oponami. Kupiłem "mistrza testów", a dostałem najgorszy szmelc. Od samego początku auto lekko ściągało i kierownica wibrowała przy wyższych prędkościach. Na drugi sezon założyłem tylne na przód. Nie dało się jeździć. Na 100 metrach auto samo zmieniało pas na autostradzie. Producent oddał mi pieniądze po dwóch sezonach użytkowania i wicej nie kupię tej marki. W miejscu gdzie była realizowana reklamacja potwierdzili, że Cintinental ma rekordową ilość zwrotów. Na letnich oponach Continental, w nowym samochodzie też był ten problem. Serwis nie mógł sobie z tym poradzić, a mi nie przyszło do głowy, że to opony mogą być przyczyną ściągania. Dopiero teraz powiązałam fakty, bo stare, pierwsze gumy leżą jeszcze w garażu. 15 osób uznało tę opinię za pomocną, a Ty? Tak Nie

Opis opony

  • Rozmiar opony, którą aktualnie oglądasz to:
    195/65 R15.
    Jej indeks prędkości - T - oznacza, że maksymalna prędkość, z jaką możesz jechać na tej oponie wynosi 190 km/h, a indeks nośności - 91 - że maksymalne obciążenie, jakie może wytrzymać wynosi 615 kg.
  • Continental ContiWinterContact TS850 to propozycja w klasie premium. Jeżeli poszukujesz najlepszej jakości, wybranie tych właśnie opon zimowych będzie dobrym rozwiązaniem. Nowoczesny kierunkowy bieżnik z podwyższoną liczbą lameli i ostrych krawędzi zapewnia bardzo dobrą przyczepność na zaśnieżonej, mokrej i oblodzonej nawierzchni dzięki technologii Sipping.

    Typ opony: zimowa

    Rozmiary: 15-16 cali

    Bieżnik opony: kierunkowy

    Klasa: premium

    Zastosowanie: samochody osobowe

    Continental to uznana marka i jakość w branży. ContiWinterContact TS850 to nowy model, który przeznaczony jest dla samochodów średnich i kompaktowych. To nowoczesne rozwiązania techniczne oraz specjalna mieszanka, które w zimowych warunkach gwarantują najwyższą przyczepność i stabilność jazdy. Continental ContiWinterContact TS850 to opona o bieżniku kierunkowym, bogato nacinana, a dzięki optymalnym nachyleniu bloków jej przyczepność jest wysoka nawet na lodzie. Miękka mieszanka utrzymuje te parametry nawet w ujemnych temperaturach. Jednocześnie producentowi udało się uzyskać niższe opory toczenia, dlatego to opona sprzyjająca oszczędnej jeździe i proekologiczna. W efekcie kierowca otrzymuje produkt gwarantujący mu bezpieczną jazdę zimą, nawet w nieoczekiwanych sytuacjach, gdy przyczepność samochodu jest kluczowa.

    Continental ContiWinterContact TS850 to propozycja bezkompromisowa dla tych, którzy poszukują opon zimowych sprawdzających się w na lodzie, śniegu, błocie pośniegowym i wodzie. Dzięki innowacyjnej konstrukcji i mieszance jej właściwości sprzyjają całkowicie komfortowej i przyjemnej jeździe.